Ana Amari po wielu, wielu latach postanowiła powrócić do “świata żywych”, aby wspomóc wskrzeszającą się organizację Overwatch. Przez wiele, wiele lat przebywała w ukryciu, aż do momentu sygnału ponownego wezwania na służbę. Tym razem jednak stała przed swym własnym zagrożeniem - przeszłością. Czasy się zmieniły, lecz wspomnienia wciąż pozostały. Obecnie jednak do walki o bezpieczeństwo zarówno w Egipcie jak i całym świecie, staje również jej ukochana córka Fara.
W trakcie Konfliktu Omnicznego cały świat pogrążał się w chaosie, który pochłonął również wielu dobrych żołnierzy. Egipt w walce o swe bezpieczeństwo wystawić musiał specjalną jednostkę snajperów, których umiejętności zdecydowanie przewyższały możliwości wielu innych wojaków. Ana była wyróżniającą się postacią także i w tej drużynie, dlatego właśnie zainteresowanie Overwatch przerodziło się we współpracę. Między innymi dzięki niej, założono specjalny oddział uderzeniowy, którego osiągnięcia w znaczący sposób przybliżyły ludzkość do zakończenia tego brutalnego konfliktu.
Jej umiejętności pozwoliły jej awansować na zastępce najwyższego rangą dowódcy grupy uderzeniowej - Jacka Morrisona. Przez wiele lat aktywnie pełniła obowiązki oraz wciąż spełniała się w zadaniach bojowych. Nawet po przekroczeniu pięćdziesiątego roku życia, górowała na wieloma innymi żołnierzami. Podczas jednej z misji została postrzelona w głowę, ale szybko została przetransportowana do szpitala. Obrażenia były na tyle poważne, że wiele osób uznało strzał Trupiej Wdowy za śmiertelny. Wiele czasu spędziła na powrocie do dawnej formy, jednakże gdy powróciła do pełnej sprawności postanowiła pozostać w cieniu.
Nawet taka legenda, długo nie wytrzymałaby wstanie spoczynku, gdyż widok zagrożonej ojczyzny zmotywował ją do powrotu. Pośród swych rzeczy, odnalazła wyposażenie pochodzące jeszcze z czasów członkostwa w Overwatch, dzięki niemu znów stała się olbrzymim zagrożeniem dla wszystkich niegodziwców.
Ana posiada zaawansowaną technologicznie snajperkę, dzięki której może zarówno leczyć sojuszników jak i zadawać obrażenia przeciwnikom. Karabin Biotyczny wypuszcza z siebie specjalne strzałki, które wraz ze świetnym celownikiem pozwalają oddawać bardzo dokładne strzały nawet z dużej odległości. Broń podręczna wyposażona jest w miotacz Strzałek Usypiających, które “pozbawiają przytomności” rywali. Pamiętajmy jednak, że gdy zadamy już obrażenia, efekt przestanie działać. Granat biotyczny to urządzenie, które ma bardzo ciekawe działanie. Otóż w trakcie jego wpływu na krótkim dystansie nasi kompani będą leczeni, a efekty ich osobistego odzyskiwania zdrowia zostaną wzmocnione. Przeciwnicy natomiast poddani będą otrzymywaniu obrażeń i przez chwilę nie będą mogli zostać uzdrowieni. Najpotężniejszą umiejętnością legendarnej Any jest strzałka z Nanowzmocnieniem, które nie dość, że znacząco zwiększy możliwości bojowe naszego towarzysza broni, wzmacniając jego ataki, zwiększając odporność na obrażenia oraz szybkość poruszania się.
Na tę postać czekali gracze na całym świecie, w końcu mało kto odważyłby się połączyć dwie tak różne od siebie klasy postaci. Snajper oraz medyk w jednym z pewnością z początku zyska wielkie grono chętnych do sprawdzenia tego połączenia. Zapewne po pewnym czasie zobaczymy jak wiele można zawojować tą bohaterką, gdyż wprawni gracze otrzymali potężne możliwości nie tylko indywidualne, ale przede wszystkim drużynowe.
Bardzo ładna :)