dodano: 2019-05-15 18:05:02

Wieści, ogłoszenia i osiągnięcia czyli maj w Forever Entertainment

Autor: agusia16
Wieści, ogłoszenia i osiągnięcia czyli maj w Forever Entertainment
0

Połowa maja dla rodzimego Forever Entertainment to czas nie tylko wzmożonej pracy, ale chwile dumy, spowodowane świetną sprzedaży dwóch gier na konsolach Nintendo Switch.
 
Majowe wieści od producenta i wydawcy, studia Forever Entertainment to przede wszystkim świetna sprzedaż Sparkle 2 EvoNoReload Heroes na konsolach Nintendo Switch. Obydwie gry należące do gatunku niezależnych, pierwsza - symulacyjna gra akcji, druga nastawiona na akcję, rozeszły się na wspomnianej platformie w ilości stu tysięcy egzemplarzy. 

 
W tym roku swój debiut jeden na Steam, drugi na Nintendo Switch będą miały dwie gry z pod skrzydeł Forever Entertainment. Jedną  z nich będzie strategiczna gra przygodowa, We are the Plague, która na Steam zadebiutować ma w czwartym kwartale tego roku.
 
Ponieważ do premiery jeszcze sporo czasu, a prace nad grą trwają i wymagają testów i sprawdzania grywalności, dlatego też wydawca Forever Entertainment zachęca osoby nagrywające relacje i filmy wideo do zgłaszania się do beta - testów. Zainteresowani otrzymają klucz na platformę Steam obejmujący prolog gry, o czym więcej dowiecie się na karcie gry na Steam w tym miejscu.

Jutro premierę na Nintendo Switch będzie mieć za to Thief Simulator studia Noble Muffins, symulacyjna gra strategiczna z elementami przygodówki, jak sam tytuł wskazuje skupiająca się na złodziejskim fachu.  W tej chwili można jeszcze grę nabyć w przedpremierowym zakupie na wspomnianej platformie tutaj.

Majowe wieści kończymy rychłą premierą, także na Nintendo Switch Q-YO Blaster, klasycznego Shoot'Em Up, z osobliwymi postaciami, dziwnymi przeciwnikami, masą pocisków i eksplozjami. Wejdziemy zatem do miniaturowego świata, by zatrzymać zagrożenie w szalonym dwuwymiarowym Bullet Hell.

Na koniec jeszcze kilka przecen w sklepie Nintendo Switch w postaci stosownych screenów poniżej.

 FF_maj_1 

FF_maj_2

FF_maj_3


źródło: Informacja Prasowa

Komentarze (0):
Reklama