Maciej Gaffke | 29 sierpnia 2022, 16:00
Netflix szykuje się do wprowadzenia reklam na swojej platformie. Niedawno dowiedzieliśmy się więcej o możliwych cenach i czasie wyświetlania materiałów promocyjnych. Gigant streamingowy najpierw przetestuje tę opcję dla użytkowników.
Zdaje się, że nie ma ucieczki przed reklamami. Ich brak, to jeden z głównych powodów, dla którego wiele osób zdecydowało się wykupić dostęp do tej platformy streamingowej. Niestety, Netflix postanowił wprowadzić je do jednego ze swoich nowych pakietów.
Zapoznaj się także z: The Case of the Golden Idol, pikselowa przygodówka detektywistyczna w wersji demonstracyjnej na Steam
Jaka cena będzie obowiązywała za pakiet z reklamami? Netflix nie podjął jeszcze jednoznacznej decyzji, ale jej zakres wyniesie 7-9 dolarów. To oznacza, że koszt zmniejszyłby się o połowę za aktualny, pełny pakiet w Stanach Zjednoczonych.
Z kolei czas trwania reklam ma wynieść maksymalnie 4 minuty na godzinę wyświetlania treści. Nie wiadomo, czy materiały promocyjne będą pojawiać się w środku odtwarzania, czy raczej przed i po. Netflix prawdopodobnie przetestuje wszystkie możliwości.
Na początku pakiet z reklamami ma być dostępny na kilku rynkach. Jego cena zapewne będzie uzależniona od konkretnego kraju, więc możliwe, że w Polsce wyniesie około 20 złotych. Netflix może wprowadzić ten pakiet jeszcze w tym roku, jednak w Polsce powinien się pojawić dopiero w przyszłym roku.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: https://antyweb.pl/netflix-cena-abonamentu-z-reklamami
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu