Phoenix Point zaliczyło 3 grudnia swoją premierę, a pierwsze oceny wskazują, że gra jest niezła. Jak poradził sobie zespół Juliana Gollopa?
Niezależna strategia w końcu zaliczyła swoją premierę, co przez długi czas wydawało się niejako niemożliwe, co wynikało z dość chaotycznie prowadzonych prac. Niemniej w końcu tytuł się okazał, a my możemy się delektować nową propozycją dostarczającą nam połączenie modelu znanego z serii XCOM wraz z motywami związanymi chociażby z potworów mackowatych.
Średnia ocen kształtująca się na poziomie 76/100 oraz poziom poleceń wynoszącym 58% (oba za opencritic) sprawia, że można z lekkim dystansem podejść do tego projektu. Jak na ojca tego podgatunku rezultat nie jest zbyt porywający.
[Komentarz redaktora] Po długim czasie produkcji i oczekiwania bez wątpienia sporo osób liczyło na prawdziwy i bezwzględny hit, niemniej recenzenci zauważają, że mamy do czynienia z niezłą propozycją oferującą nam sporo godzin niezłej zabawy.
Phoenix Point ukaże się 3 września 2019 roku na PC i XB1.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu