Współpraca Platige Image i Ferrari rozbudzają miłość do motoryzacji

lubiegrac news Współpraca Platige Image i Ferrari rozbudzają miłość do motoryzacji
Współpraca Platige Image i Ferrari rozbudzają miłość do motoryzacji



Tamer Adas | 30 października 2019, 06:05

Firma Ferrari nawiązała współpracę z naszym rodzimym Platige Image, której efekty prezentują się wręcz imponująco. Jak prezentuje się ich wspólny projekt?
 
Platige Image, znane i cenione na świecie, po raz kolejny wykonała kawał wyśmienitej pracy, która z pewnością doskonale oddaje to czym jest firma Ferrari i jakie emocje chce ona przekazywać. Reklama zaprojektowana z myślą o Ferrari World w Abu Zabi doskonale łączy w sobie największe zalety przygotowanych atrakcji wraz z długim dziedzictwem wyścigowym (i nie tylko) marki.
 
Materiał został wyreżyserowany przez Nico Kreisa, dzięki któremu całość może się pochwalić odwzorowanym Ferrari GT 250, który realnie występuje jedynie w 104 unikatowych sztukach.
 
Postawienie na fotorealizm oraz imponującą ilość szczegółów z pewnością robią wrażenie nawet na osobach, które niespecjalnie się interesują wyścigami. Nawet nie znajomości trudu kierowców oraz osób odpowiedzialnych za cyfrowe przeniesienie chociażby bolidu, można i należy docenić wielką pracę włożoną w każdy szczegół.
 
 
Naszym głównym zadaniem było zastąpienie prawdziwych samochodów wygenerowanymi komputerowo, a także odtworzenie części roller coastera Turbo Track, atrakcji Ferrari World. Także główny budynek parku został stworzony cyfrowo – mówi Mateusz Wiśniewski, producent z Platige Image.
 
– Szczegółowość cyfrowych pojazdów, które stworzyliśmy dla Ferrari, jest nieporównywalna z żadnym innym z naszych projektów. W przypadku GT 250 nie mieliśmy do dyspozycji schematów czy gotowych do użycia modeli 3D, więc wszystko musiało zostać stworzone od podstaw, na bazie naszych fotografii – wspomina Marek Gajowski, CG supervisor w Platige.
 
– Praca z Platige sprawiła mi ogromną przyjemność. To niezwykle kreatywny i pełen pasji zespół. Walczą o najlepszy rezultat do samego końca  –  powiedział Nico Kreis, który już wcześniej znał studio z jego pracy nad reklamami Abarth i Jaguara.
 

FWAD / Ferrari Feeling (DC) from Platige Image on Vimeo.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

123456
Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners