Tamer Adas | 26 lipca 2021, 21:05
Rebranding Genesis zmienia wizualną charakterystykę funkcjonowania firmy, wchodząc w kolejne dziesięcioletnie działania na rynku!
Wraz z nowym logotypem, rozpoczęło się kolejne 10 lat działalności marki Genesis, która od 2011 roku jest obecna ze swoimi urządzeniami na rynku, oferując jakość dostępną w niezłej cenie.
Na przestrzeni lat firma nieco zmieniała swój kierunek oraz dostosowywała się do zmian rynkowych, zachowując swój pierwiastek jakości oraz wyjątkowości.
Pierwiastki są z resztą nazwami poszczególnych modeli, starając się oferować klientom szeroki zasób modeli, bazujących na zaangażowaniu społeczności fanów oraz jej deklaracjach.
W związku z tę okazję Genesis przygotował również specjalną linię ubrań, będącą przedsmakiem nadchodzących nowych urządzeń oraz modeli ze znanych linii!
Zapoznaj się również z: Ujawnienie Call of Duty Vanguard nastąpi w sierpniu? Activision ma pójść drogą Cold War...
To dla nas wielkie wydarzenie. Cieszę się, że dzisiaj finalizujemy ten projekt. Genesis jest obecny na rynku od 10 lat i możemy poszczycić się wieloma sukcesami, które w wielu aspektach współtworzyliśmy z naszą społecznością - za co serdecznie dziękuję! Marka Genesis przez ostatnią dekadę przeszła ogromne zmiany. Realizując wizję rozwoju stworzyliśmy tożsamość marki, która identyfikuje to kim jesteśmy dzisiaj i kim będziemy w przyszłości. - zdradził Dominik Piętka, Chief Marketing Officer.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu