Rockstar prezentuje linię ubrań wzorowanych na Red Dead Redemption 2

lubiegrac news Rockstar prezentuje linię ubrań wzorowanych na Red Dead Redemption 2
Rockstar prezentuje linię ubrań wzorowanych na Red Dead Redemption 2



nocarz | 1 grudnia 2018, 12:00

Deweloperzy mają mnóstwo pomysłów na promowanie swoich produkcji ale też na wyciąganie dodatkowej kasy od fanów. O ile w płaszczach i kurtkach z Devil May Cry 5 chodzić po ulicach raczej nie bardzo pasuje (zresztą cena zwala z nóg), o tyle Rockstar zaprezentował właśnie linię ubrań sygnowaną marką Red Dead Redemption i ostatnią odsłoną serii.
 
Od teraz każdy fan może ubrać się niczym Arthur Morgan i nie są to dziwaczne stroje DMC5. Rockstar we współpracy z Barking Irons przygotował zestaw produktów, które są dokładnie odwzorowane na podstawie tych z Red Dead Redemption 2. Producent ubrań, chcąc mieć pewność, że klient otrzyma najwyższej jakości towar, wykorzystał przy tworzeniu ubrań woskowaną bawełnę, japoński denim i inne autentyczne materiały.
 
Niestety ceny są dość wysokie. Kurtka to cena 200 funtów, koszula z długim rękawem 120 funtów i 96 funtów, a ceny trzech toreb to 65, 145 i 260 funtów. Pomimo ceny rzeczy wyglądają obłędnie i pewnie wielu fanów się skusi na zakup. Jednak martwi mnie to, że jest to oferta skierowana do graczy z zasobniejszym portfelem. Niestety ceny to konsekwencja jakości za, którą trzeba jednak zapłacić.
 
 
RDR2_denim_barking_irons_1A_vert
RDR2_Duffel_Bag_Barking_Irons
RDR2_henley_Barking_irons_V
RDR2_jacket_Barking_Irons_V
RDR2_tick_barking_irons_1_vert
RDR2_Case_Barking_Irons_vert
vert

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:

Inne newsy

Polecane teksty

Powiązane teksty

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners