Telewizja zdecydowanie przegrywa ze strumieniowaniem gier! - Wyniki badań i garść statystyk

lubiegrac news Telewizja zdecydowanie przegrywa ze strumieniowaniem gier! - Wyniki badań i garść statystyk
Telewizja zdecydowanie przegrywa ze strumieniowaniem gier! - Wyniki badań i garść statystyk



Tamer Adas | 9 maja 2021, 21:15

Streaming w Polsce zdecydowanie zaczyna pochłaniać rynek telewizji, odgrywając już kluczowe medium dla graczy. Jak strumieniowanie radzi sobie u nas?

Serwis STREAMERZY.PL i inSTREAMLY zdecydowały się wykonać obszerne badania dotyczące zaangażowania graczy i twórców zaangażowanych w streaming oraz uczestnictwo w nagraniach w sieci. Wyraźnie dostrzec można jak ta grupka społeczności odrzuca tradycyjne media na rzecz nowego sposobu prezentowania treści.

Wprowadzanie ograniczeń w życiu społecznych od zeszłego roku jedynie pogłębiło zachodzący trend, co najlepiej wskazuje zwiększenie się ilości subskrypcji na kanałach powyżej 10 tysięcy subskrypcji (z 389 na 550 na 10 tysięcy).

Wykonywanie co roku badanie rynku live streamingu 2020 wskazuje zachodzące właśnie zmiany, aż 61,4% odbiorców z grupy nazywanej Generacją Z oglądających strumienie deklaruje się jako osoby NIE oglądające telewizji tradycyjnej wcale. To właśnie oni wolą przeznaczyć swój czas na streamerów (32,4%), nagrania na YouTube'ie (23,2%) oraz na granie (30%).

Zapoznaj się również z: Skaramazuzu, przygodowa gra w czarno-białym stylu, w świecie zawieszonym między życiem a śmiercią

Prawie 60% streamerów zarabia o 0 do 50 złotych na swoim zajęciu, działając poza tym zajęciem za darmo (15,7%), zarabiając do 1500 złotych (28%) lub uzyskując przeszło 6500 zł miesięcznie (12,3%). W trakcie minionych miesięcy twórcy zdecydowali się zwiększyć ilość czasu w trakcie nagrań (przeszło 50%).

Widzowie nie obawiają się klikać w reklamy i w zdecydowanej większości przypadków chętnie starają się także i w tym zakresie wesprzeć twórcę, zdając sobie sprawę z roli reklam.

 

Czas, który użytkownik spędza na live’ach, stale się wydłuża, a ten kontakt wymaga skupienia i zaangażowania. Co za tym idzie, platformy streamingowe to doskonałe medium do budowania widocznej kampanii zasięgowej czy optymalizacji kontaktu z komunikatem pod kątem pełnych obejrzeń. - Olga Długołęcka, p.o. Communication Lead, MediaCom Warszawa.

 

W badaniach wzięło udział 350 twórców internetowych oraz 2998 widzów. Raport powstał za prawą STREAMERZY.PL i inSTREAMLY.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

123456789
Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners