Tamer Adas | 28 stycznia 2023, 15:15
Epic VR zdecydowało się opublikować zwiastun Builder Simulator VR, prezentując rozgrywkę ze zmierzającego w 2023 roku projektu, dysponującego już kartą na Steamie.
Fani symulatorów oraz posiadacze gogli wirtualnej rzeczywistości mogą zapoznać się ze zwiastunem nadchodzącego w tym roku symulatora Builder Simulator VR, czyli specjalnego wydania produkcji koncentrującej się na procesie budowy.
Gracze mogą ujrzeć, jak będzie przebiegać zabawa na VR-owch platformach, oferując jednocześnie możliwość śledzenia projektu za pośrednictwem karty, znajdującej się na platformie Steam.
Oryginalne wydanie zadebiutowało w zeszłym roku z budżetem przekraczającym 2 miliony złotych, tymczasem za wersję na wspomniane gogle wirtualnej rzeczywistyości odpowiada 7-osobowy zespół, który ma przenieść wcześniejsze doświadczenie do specyfiki nowej platformy.
Studio Epic VR jednocześnie cały czas pracuje nad swoim w pełni autorskim tytułem Reptile Park, który czerpie garściami z klasyków hollywoodzkiego kina i seriali takich jak marka Jurrasic Park/World czy Zagubieni.
Zapoznaj się również z:
Staramy się stworzyć poniekąd nową odmianę tej gry. To nie będzie zwykły port, który obsługujemy, siedząc na kanapie. Oczywiście gracze otrzymają od nas możliwość skorzystania z różnych ułatwień, ale jednak tytuł będzie wymagał od nich też aktywności fizycznej. Myślę, że dzięki przeniesieniu go do świata wirtualnej rzeczywistości, zyska on nowy wymiar. Intensywnie pracujemy nad tym, aby wszystkie czynności i wyzwania, przed którymi staną gracze były jak najbardziej realistyczne - mówi Adrian Łapczyński, prezes EpicVR.
Zdecydowaliśmy się na zlecenie stworzenia portu, który przeniesie naszą produkcję do świata wirtualnej rzeczywistości, ponieważ chcemy dotrzeć do graczy, których fascynuje rozrywka w formie VR. Naszym celem jest prezentacja gry jeszcze szerszemu gronu odbiorców, co z jednej strony zapewni im wyśmienitą zabawę, a z drugiej wpłynie zapewne pozytywnie na nasze wyniki finansowe - mówi Dorota Osowska, prezes Live Motion Games.
Wiele mechanik musimy przemyśleć tzn. zastanowić się, jak to funkcjonuje w rzeczywistości. Jako przykład podam wykonywanie prac budowlanych z użyciem łopaty, gdzie analizujemy m.in. która ręka i w jaki sposób najczęściej tą łopatą pracuje i jaki sposób jest najwygodniejszy. Moim zdaniem w grze osiągnęliśmy satysfakcjonujący poziom rzeczywistego zachowania się obiektów i interakcji rękami. Mam nadzieję, że efekty pozytywnie zaskoczą graczy - zapowiada Adrian Łapczyński, prezes EpicVR.
Builder Simulator VR ma ukazać się w trzecim kwartale 2023 roku na komputerach osobistych.
Spółka Epic VR planuje debiut się na parkietach NewConnect.
Współwydawcą projektu jest PlayWay S.A. notowane na głównym parkiecie GPW.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu