10 mln pobrań w samym kwietniu tego roku, która firma to osiągnęła?

lubiegrac news 10 mln pobrań w samym kwietniu tego roku, która firma to osiągnęła?
10 mln pobrań w samym kwietniu tego roku, która firma to osiągnęła?



Tamer Adas | 14 maja 2017, 20:20

T-Bull, studio z Wrocławia, coraz lepiej radzi sobie na rynku mobilnym. Jak się okazuje w zeszłym miesiącu ich gry zostały pobrane aż 10 milionów razy!
 
Z resztą już w tej chwili firma może się pochwalić wynikiem 233 miliony (pobrań), co doskonale obrazuje rozwój całego naszego rynku. Z resztą potwierdza to opinie holenderskiej agencji Nwezoo, która wskazuje, że to właśnie segment mobilny rozwija się najdynamiczniej i już w tej chwili jest on największy w całej branży gier.
 
T-Bull jedynie w ubiegłym miesiącu poszerzyło swój historyczny dorobek o ponad 10 milionów pobrań, a to jeszcze nie koniec, gdyż Moto Rider GO cieszy się coraz dynamiczniej rosną popularnością. W ramach gali Mobile Trends Awards 2016 postanowiono wyróżnić ten tytuł nominacją do nagrody Najlepsza Gra Mobilna. To wspaniałe wyróżnienie, które wraz z promocją i poleceniem MR GO przez Google w ich sklepie, można uznać za spore docenienie zasług i pracy całego wrocławskiego studia.
 
- Z najnowszego raportu Newzoo wynika, że Polska jest już na 23 miejscu pod względem wydatków na gry wideo, wyprzedzając takie kraje jak: Norwegia, Szwecja, Czechy, Grecja czy Nowa Zelandia. Co ciekawe, jeśli chodzi o nasze produkcje, to w ubiegłym miesiącu najwięcej pobrań odnotowaliśmy w takich krajach jak: Brazylia, USA, Meksyk, Rosja, czy Turcja.  Jako największy producent gier mobilnych staramy się wyznaczać trendy za którymi podąża cały świat. Nasz zespół w każdej nowej grze implementuje coraz to bardziej innowacyjne rozwiązania, wychodząc konsumentom naprzeciw – podkreśla Damian Fijałkowski, współzałożyciel i członek zarządu studia T-Bull S.A.
 
T-Bull w zeszłym roku osiągnął przychody na poziomie 8,5 miliona złotych co jest ponad dwa razy lepszym wynikiem niż rok wcześniej! Wynik EBITDA uplasował sie na poziomie 9,1 mln, w porównaniu do zeszłorocznego 4,1 mln doskonale obrazuje postęp jaki dokonuje się w całym rynku mobilnym w Polsce. Z resztą gdy zysk netto to 4,8 miliona złotych to po prostu musisz dalej brać się do pracy, gdyż presja z każdej strony będzie coraz większa.

ogolny

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja Prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners