Ubisoft poinformował, że 1 marca będzie obchodzić drugą rocznicę wydania Tom Clancy`s The Division. Topowa produkcja Ubików osiągnęła 20 milionów graczy z całego globu, a ci z kolei eksplorują teren Nowego Jorku, biorąc przy okazji udział w walkach w dodatkach Underground, Survival i Last Stand.
Ubisoft, w ramach podziękowania za dwa lata walki i 20 milionów użytkowników, zaplanował cały miesiąc specjalnych wydarzeń wewnątrz growych, w tym cztery wydarzenia o zasięgu globalnym, od 1 do 29 marca 2018 roku. Każdy tydzień będzie otwierało jedno z wydarzeń globalnych, które będą niczym innym jak funkcjami na żywo, wpływające na środowisko gry i dodającymi różnorakie modyfikatory do misji.
Ponadto wszyscy biorący udział w tych eventach zyskają szansę zdobycia unikalnych specjalnych nagród między innymi elementów w zastrzeżonych zestawach wyposażenia.
The Division to przykład bardzo dobrej produkcji oraz gry, którą warto jest wspierać. Jak chwali się Ubisoft, jeszcze przed premierą w beta testach uczestniczyło 6,4 mln graczy, a w dniu premiery produkcja stała się najszybciej sprzedającą nowa marką w branży gier. Przez dwa lata zostały udostępnione trzy dodatki i dziewięć dużych aktualizacji, które zawierały nowe tryby rozgrywki, mapy, poprawki i usprawnienia, a także sporo opcji personalizacji i aktywności na żywca.
Koniec roku 2017 przyniósł aktualizację 1.8 – Resistance, który jest największym zestawem bezpłatnej zawartości, w ramach, którego podwojone zostało zaangażowanie użytkowników i spotkał się z pozytywnym przyjęciem.
- Jesteśmy bardzo dumni z tego, co udało nam się osiągnąć przez te dwa lata. Słuchanie i odpowiadanie społeczności od zawsze było dla nas priorytetem. Chcielibyśmy podziękować wszystkim graczom w The Division za ich cenne uwagi i wsparcie - powiedział Julian Gerighty, dyrektor kreatywny.
Na chwilę obecną The Division posiada od groma trybów między innymi dwa tryby PvP, tryb przetrwania, aktywności na żywo, globalne wydarzenia, weekendy podwójnych punktów i nagród. Ponadto Ubisoft co jakiś czas udostępnia The Division za darmo tylko na weekendy, a także organizując specjalne promocje. To pokazuje jak bardzo Ubisoft oraz studio Massive potrafi słuchać graczy, dając im maksimum satysfakcji, w dużej mierze nie żądając ani grosza.
A co pierwotnie Mariusz zapowiadali czego nie zrealizowali? Możesz konkretniej? Ja właśnie od około tygodnia zacząłem w to dopiero grać i coraz bardziej wsiąkam jak śliwka w kompot :D A ty @Pan Damian lub Mariusz gracie w to ?
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
A co pierwotnie Mariusz zapowiadali czego nie zrealizowali? Możesz konkretniej? Ja właśnie od około tygodnia zacząłem w to dopiero grać i coraz bardziej wsiąkam jak śliwka w kompot :D A ty @Pan Damian lub Mariusz gracie w to ?