Twórcy World of Goo i Little Inferno, studio Tomorrow Corporation, zapowiedziało kolejną swoją produkcję logiczną.
7 Billion Humans stanowi rozwinięcie Human Resource Machine. Ta ostatnia została bardzo dobrze przyjęta przez społeczność ze względu na satyrystyczne i nietypowe podejście do pracy w korporacji , a przy tym konkretnych zagadek matematycznych. Mając powyższe na uwadze twórcy zdecydowali się na ciąg dalszy tego prawie bareistycznego świata.
W przeciwieństwie do Human Resource Machine, gracze nie będą sterowali jednym, a całym tłumek żądnych krwi pracowników korporacji. Świat w tej produkcji jest rządzony przez maszyny, które zastąpiły ludzi. A ludzie jak to ludzie, zawsze im źle. Zażądali więc od robotów pracy, a Ci ją im znaleźli w jednym wielkim biurowcu.
Przed graczami zatem czeka 60 niezwykłych zagadek matematycznych, podobnie jak poprzednio. Trudność ma sprawiać za to sterowanie całym tłumem rozjuszonych pracowników, a ci jakby się szaleju najedi. 7 Billion Humans cechuje taka sama stylistyka jak poprzedniczkę. Dużo brązu, pozbawiona jaskrawych kolorów i niesamowita muzyka autorstwa Kyle'a Gablera, to wszystko sprawia, że jeszcze bardziej zasmakujemy ciężki kawałek pracy korpo-ludków w utopijnym świecie. Ponadto fabuła pokazuje naszą niekończącą się pogoń za automatyzacją każdego elementu naszego życia.
7 Billion Humans może się stać kolejną dobrze przyjętą grą logiczną. Jak będzie w rzeczywistości o tym mamy się przekonać niebawem kiedy produkcja zabłyśnie na PC i Nintendo Switch.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Jakieś takie klimaty jak nie z tej epoki poza tym prosta i niczym nie pociągająca. Nie dla mnie. Podziękuję.