Na odbywających się od 13 do 15 października, targach T-Mobile Warsaw Game Week 2017 nie zabraknie Activision. Firma zaprasza szczególnie, bo gracze będą mogli wypróbować osobiście Call of Duty: WWII and Destiny 2.
Fani Call'a sprawdzą tryb multiplayer, a Destiny 2 odkryje przed graczami nowe wyzwania. Dla zwiedzających przewidziane są niespodzianki, a stoisko będzie znajdować się w hali nr 3. Ponadto będzie można zobaczyć plakaty Destiny 2 przygotowane przez Krzysztofa Iwańskiego, Maksa Bereskiego oraz Patryka Hardzieja. Prace te oddadzą hołd Polskie Szkole Plakatu. Grafiki będzie można zobaczyć oczywiście na stoisku Destiny 2, a Ci którzy dotrą tam pierwsi otrzymają własne kopie.
Gracze mogą także przyjść ze znajomymi i wypróbować multi nowego Calla na 24 konsolach PlayStation. Call of Duty: WWII, będzie miało swoją premierę już 3 listopada, a trzeba powiedzieć, że to wielki powrót serii do korzeni. Standardowo gracze otrzymają trzy tryby: single, multi oraz Zombi. Single zabierze nas od momentu lądowania w Normandii, aż po Berlin. Multiplayer będzie jak zawsze miał podkręcone tempo, a wyposażenie jakie dostaniemy stanowi odzwierciedlenie rzeczywistych pukawek. Natomiast Zombi przerazi nas swoim scenariuszem i opowie nam swoja własna przerażającą historię.
Destiny 2 wrzuci nas wprost w skórę „Strażnika” czyli wybrańca i zbawcy ludzkości. Tutaj będziemy mieli kinowa fabułę, potem misje kooperacyjne Szturm z wieloma zadaniami i przygodami. Symboliczną wisienką na torcie będzie misja Najazd oraz Tygiel (4 na 4 graczy).
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Ja w WWII przekładałem duże nadzieje ale z recenzji różnie to wynika :( Ktoś grał i może coś więcej powiedzieć ?