Macie pomysł na własną grę na urządzenia mobilne ? Macie też dość żenujących niekiedy produkcji, a sami zrobilibyście je lepiej ?
Nic prostszego, producent gier mobilnych Huuge Games oraz Google Startups zaprasza wszystkich chętnych do uczestnictwa w Akademii 3u-2o. Event otwierający akademię rozpocznie się 9 lutego w Campus Warsaw i w jego trakcie zaproszeni eksperci opowiedzą o jasnych i ciemnych stronach tworzenia produkcji na urządzenia mobilne w formacie free-to-play. Znajdą się tutaj informacje jak zacząć karierę, jakich szukać pracowników na każdym etapie produkcji czy jak przy pomocy kilkuosobowego zespołu stworzyć światową markę.
Jeżeli chcecie się znaleźć na tym wydarzeniu należy wypełnić formularz na stronie Evenbrite.
Po zakończeniu eventu zostanie uruchomiona procedura naboru do Akademii, a organizatorzy udostępnią specjalny formularz dzięki czemu poznają mocne i słabe strony uczestników. Zaproszenie do uczestnictwa otrzyma tylko określona liczba osób, które zostaną połączone w większe zespoły. Takie zespoły będą składały się z dwóch programistów, grafika, game designera i osoby zajmującej się marketingiem i promocją.
Wyselekcjonowane osoby będą musiały wziąć udział we wszystkich szkoleniach i warsztatach, o których więcej możecie przeczytać na tej stronie. Na każdym ze spotkań uczestnicy poszerzą swoją wiedzę z zakresu designu, marketingu, technologii, monetyzacji, kierowania biznesem, Pr-u, prawa oraz produkcji gier. Zadaniem Akademii 3u-2o jest stworzenie gry na urządzenia mobilne, a cały udział w niej jest całkowicie bezpłatny. Spotkania będą odbywały się co dwa tygodnie, przez dwa dni w Campusie Googla.
10.05 - 10.30 - Quo vadis Mobile gaming? Trendy w mobilnym gamingu. Jak zmieniają się zachowania użytkowników w grach mobilnych. Które kategorie gier mobilnych zyskują na znaczeniu, a które tracą? - Mariusz Gąsiewski, Google
10.30 - 10.55 - Historia sukcesu Huuuge Games. Oczywiste i mało oczywiste elementy rozwoju globalnej firmy w świecie mobilnego gamingu. - Sebastian Szczygieł, Huuuge Games
10.55 - 11.20 - Jak wspólnie zbudowaliśmy Cherry Pick Games, znaleźliśmy swoje miejsce w kategorii Casual? Czego można się nauczyć na naszych sukcesach i porażkach? - Martin Kwaśnica, Cherrypick Games
11.20 - 11.45 - Przerwa kawowa
11.45 - 12.10-Self-funded and kicking: My side of the story by Marko Petkovic, Peaksel
12.10 - 12.35 - 300 000 pobrań gier T-Bull dziennie. Nasza droga (nie zawsze usłana różami) do tego miejsca. Jak zakładać taką firmę, jak szukać wspólników? - Damian Fijałkowski, T-Bull
12.35 - 13.00 - TBA
13.00 - 13.45 - lunch
13.45 - 14.05 - Jak skorzystać z szkoły gamingu 3u-2o? - Mariusz Gąsiewski, Google & Łukasz Miądowicz, Huuuge Games
14.05 - 14.30 - "Dream team" przy tworzeniu gry mobilnej. Jak rozwijać dobry zespół? - Łukasz Miądowicz, Huuuge Games
14.30 - 15.00 - TBA
15.00 - 15.30 - Dlaczego nie da się rozwijać dobrej gry mobilnej bez rozumienia danych? Jak rozwijać te kompetencje w swoim studiu? - Adam Tyszer, Huuuge Games
15.30- Co dalej? Zakończenie wydarzenia
Należy podkreślić, że Huuuge Games to jeden z wiodących producentów i wydawców gier mobilnych, a w jego 8 biurach w 4 krajach pracuje ponad 400 pracowników.
Natomiast Google for Startups to inicjatywa Googla mająca pomóc w produkcji gier i odniesieniu sukcesu startupom rozmieszczonym na całym świecie. Campusy Goolga istnieją w Tel-Avivie, Londynie, Sao Paulo, Madrycie i Seulu.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu