Akcja Gra Paczka zakończyła się sukcesem i zebraniem wielkiej ilości środków na pomoc dzieciom wykluczonych cyfrowo

lubiegrac news Akcja Gra Paczka zakończyła się sukcesem i zebraniem
Akcja Gra Paczka zakończyła się sukcesem i zebraniem wielkiej ilości środków na pomoc dzieciom wykluczonych cyfrowo



Tamer Adas | 19 maja 2020, 22:35

Akcja Gra Paczka zakończyła się sporym sukcesem, dzięki czemu organizatorzy zebrali sporo środków, które trafią do dzieci dotkniętych cyfrowym wykluczeniem.
 
W trakcie transmisji widzowie szeroko oraz chętnie wspierali inicjatywę oraz jej cel zapewnienia potrzebującym, którym pomoc zaoferuje Szlachetna Paczka oraz Akademia Przyszłości.
 
 
Przedstawiciele branży technologicznej i branży gier połączyli siły, dzięki czemu odcięte nie tylko od rozrywki i konsumpcji treści, ale także nauki i kontaktu z przyjaciółmi.
 
25% uczniów współużytkuje tablety czy komputery, z koeli nawet do 70 tysięcy uczniów w ogóle nie dysponuje komputerem i musi się obecnie zmagać z całkowitym wykluczeniem.
 
Organizatorzy planowali dostrzec do minimum 2000 dzieci, zapewniając im szansę na rozwiązanie problemów oraz możliwość przynajmniej częściowego powrotu do normalności.
 
– Ludzie, z którymi współtworzyliśmy ten event – gracze, partnerzy, środowisko gamingowe – tworzą armię dobra – mówi Linda Czerner, manager projektu GRA PACZKA po stronie Szlachetnej Paczki. – Już od pierwszych godzin streamu mogliśmy usłyszeć ciepłych, pełnych zaangażowania i wrażliwości ludzi, którzy stawali na rzęsach dla dzieci wykluczonych cyfrowo. -
 
– Granie na żywo przez 76 godzin było ważne – kończy Linda Czerner – ale nie najważniejsze. Wszystkie zaangażowane osoby z branży gamingowej kreowały mnóstwo pomysłów, żeby zmotywować widzów do wsparcia naszej wspólnej akcji. To ludzie z pasją i pięknym sercem, z którymi chce się nie tylko współpracować, ale po prostu spędzać czas. Oby tylko do następnego eventu! -
 
– Dzieci wykluczone cyfrowo to dzieci, którym już na starcie świat powiedział: „Będzie wam trudniej, macie mniej szans niż wasi rówieśnicy". Nie rozumieją tego, a same nie mogą się przed wykluczeniem bronić. Dzisiaj gracze i branża technologiczna mówią im: „Pomożemy wam. Jeszcze będzie dobrze". Ta solidarność zasługuje na wielki szacunek. Dziękujemy – komentuje Konrad Kruczkowski, dyrektor ds. komunikacji Stowarzyszenia WIOSNA, prywatnie gracz.
 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners