Aktualizacja 1.2 do Cyberpunk 2077 powoduje gorszą wydajność na PC? Gracze zgłaszają problemy

lubiegrac news Aktualizacja 1.2 do Cyberpunk 2077 powoduje gorszą wydajność na PC? Gracze zgłaszają problemy
Aktualizacja 1.2 do Cyberpunk 2077 powoduje gorszą wydajność na PC? Gracze zgłaszają problemy



MartaM | 30 marca 2021, 10:10

Użytkownicy komputerów PC Cyberpunk 2077 zgłaszają gorszą wydajność po aktualizacji 1.2.

Podczas gdy gracze PC byli jednymi z najbardziej niewrażliwych na zepsutą premierę Cyberpunk 2077, obecnie wielu nie jest w stanie w ogóle załadować gry.

Oczywiście celem ogromnego patcha 1.2 Cyberpunk 2077 było rozwiązanie szeregu problemów ze wszystkimi wersjami gry, w tym czasu odradzania się NCPD, mnóstwa różnych błędów i usterek oraz ulepszonej grafiki. Wygląda jednak na to, że gracze na PC mają poważne problemy z uruchamianiem po aktualizacji 1.2 do Cyberpunk 2077.

Przy ponad 8000 słów w informacjach o łatkach i 40 GB potrzebnego miejsca, łatka w wersji 1.2 do Cyberpunk 2077 jest dość masywna, niemniej konieczna. Łatka przybliża grę do tego, na co CD Projekt Red miał nadzieję, że Cyberpunk będzie w dniu premiery. Ponieważ słowo „naprawiono” pojawiło się w notatkach prawie 300 razy, głównym celem 1.2 było naprawienie wielu błędów zaobserwowanych przez graczy. Chociaż łatka 1.2 wpływa na grę na wszystkich platformach, sekcja dotycząca stabilności i wydajności jest nastawiona na wersje gry na PS4 i Xbox One. Jednak chociaż gracze na PC byli demograficznie najbardziej dotknięci problematycznym uruchomieniem Cyberpunk 2077, coraz więcej zgłasza teraz problemy ze stabilnością, które prowadzą do tego, że gra staje się nie do załadowania.

Zobacz także: Paradise Lost sprzedażowym sukcesem - All in! Games ogłosiło wyniki sprzedaży po 4 dniach!

W oficjalnej dyskusji r/cyberpunkgame na temat łatki, kilku graczy na PC zgłaszało poważne problemy z Cyberpunk 2077 po aktualizacji 1.2, takie jak czarny ekran, natychmiastowe awarie po uruchomieniu, spadki liczby klatek na sekundę i dławienie się procesorów. Jeden z użytkowników donosi, że wczoraj, przed zainstalowaniem łatki, Cyberpunk 2077 działał zupełnie płynnie, jednak po zainstalowaniu ekran pojawiło się wiele problemów, między innymi, czarny ekran.

Niektórzy użytkownicy Reddita uważają, że spadki liczby klatek na sekundę są problemem ray tracingu. Jeden użytkownik, u/Russian_Bass, donosi, że Cyberpunk 2077 działa z prędkością 17 fps, podczas gdy przed aktualizacją działał z prędkością 90 fps na ustawieniach grafiki Ultra. Inni zgłaszają błędy z pobocznym zadaniem Delamain, a także inne, wciąż uniemożliwiając im pełne ukończenie gry.

Chociaż w kodzie gry można zobaczyć nieznaczne efekty domina, znalezienie tak wielu poważnych błędów po tak dużej łatce do Cyberpunk 2077 prawdopodobnie oznacza, że ​​wkrótce pojawi się więcej poprawek, co może również spowodować więcej problemów z działaniem gry.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners