Alter ego czy prawdziwa tożsamość? Odpowiedzi udzielone przez graczy mogą Was zaskoczyć!

lubiegrac news Alter ego czy prawdziwa tożsamość? Odpowiedzi udzielone przez graczy mogą Was zaskoczyć!
Alter ego czy prawdziwa tożsamość? Odpowiedzi udzielone przez graczy mogą Was zaskoczyć!



Tamer Adas | 14 stycznia 2023, 17:50

Firma Lenovo przeprowadziła specjalne badanie dzięki czemu poznaliśmy odpowiedź na pytanie, z czym gracze bardziej się utożsamiają? Ze swoim Alter ego czy też ze swoją prawdziwą tożsamością?

Znany producent sprzętu nie tylko dla graczy zdecydował się zaprezentować wyniki badanie, które wskazało, że 52% graczy preferuje swoje cyfrowe alter ego, ponad realną tożsamość. Jednocześnie najlepiej czują się w domu (82%) oraz podczas rodzinnych i przyjacielskich spotkań (52%).

Według przeprowadzonego badania pracownicy biurowi (44%), przedstawiciele sektora medycznego i opieki zdrowotnej (42%), pracownicy sektora finansowego (38%) oraz pracownicy naukowi (40%) czują się najbardziej autentyczni, gdy grają w gry strategiczne. Komputerowcy preferują RPG-i, natomiast twórcy przeważnie (40%) wybierają produkcje nastawione na fabułę.

Lenovo Legion postanowiło w związku z tym wyjść z akcją Second Skin, w ramach której artysta Salve Espin, znany z produkcji gier oraz komiksów z takimi superbohaterami jak Deadpool, She-Hulk, X‑Men i Wolverine. To właśnie on zaprojektował specjalne naklejki, które oddają klasyczne alter ego. Jednoczenie społeczność może stworzyć oficjalną naklejkę Lenovo Legion Gaming. Do 26 stycznia można przesyłać zgłoszenia, które Salva oceni oraz wytypuje najlepszą z koncepcji.

Przeczytaj też:

 

Salva Espín powiedział - To niesamowite uczucie być częścią projektu, który pozwolił mi oddać się wszystkim moim pasjom: projektowaniu, grom i technologii. Bardzo podobał mi się cały proces twórczy, ścisła współpraca z zespołem Lenovo w celu stworzenia pięciu projektów, które najlepiej ilustrują wyniki ankiety. Mój Lenovo Legion 7 posiada już naklejkę, która reprezentuje dwoistość między moim zawodowym „ja” a moim gamingowym „alter ego” i nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak te projekty staną się częścią laptopów tysięcy ludzi! -

Alberto Spinelli, Chief Marketing Officer, Lenovo EMEA, komentuje - Praca z Salvą nad kampanią Second Skin sprawiła nam wiele radości. Jako marka, która zawsze pasjonowała się wspieraniem graczy, aby dokonywali niesamowitych rzeczy - zarówno w grze, jak i w życiu - naszą ambicją jest, aby naklejki Second Skin zachęcały naszą społeczność do bycia autentycznym „ja”, bez względu na to czy są pracy, czy w połowie bitwy. Naklejki na laptopy są wyrazem naszej osobowości, a w tych projektach Salva zdołał genialnie uchwycić zderzenie obu światów. Mamy nadzieję, że rozprzestrzenią tyle radości, ile przyniosły nam. -

Christian Dotzauer, EMEA Marketing Lead, AMD, komentuje - Badania te wskazują na ważną prawdę o roli doświadczeń związanych z grami w życiu wielu ludzi jako źródła zabawy, bogatych połączeń społecznych i prawdziwego wyrażania siebie. Społeczności, które tworzą się wokół gier i doświadczeń związanych z graniem, nie mają sobie równych i cieszymy się, że możemy współpracować z Lenovo, aby uczcić graczy przenoszących swoje prawdziwe ja na inne aspekty życia poprzez Savage Stickers. -

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners