Platforma Netflix pochwaliła się ambitnymi planami na właśnie rozpoczęty rok 2021. W planach jedna nowa produkcja filmowa tygodniowo i ponad 70 filmów.
Poznaliśmy niezwykle ambitny plan Netflixa na rok 2021. Okazuje się, że platforma znana z produkcji serialowych, w tym roku, oprócz takowych produkcji, postawi także na filmy fabularne, w zaskakującej ilości.
Rok 2020 był czasem dziwnym i trudnym dla kin, ale i czasem wzrostu dla platform VOD. W tym oto okresie Netflix niezwykle zyskał, ale platformie wyrasta nowa konkurencja. Jest HBO Max, jest Disney+, które w tym roku pojawią się także w naszym kraju, jest i nowa platforma z klasykami Flixmojo. Konkurencja jak widać jest spora, dlatego Netflix stawia na zmiany. Platforma przygotowała filmową wideo zapowiedź, w której zdradza plany na właśnie rozpoczęty rok 2021, w którym to oprócz seriali filmy i to jedna produkcja tygodniowo, przez cały rok 2021.
Oto przykładowe propozycje od Netflix na całe dwanaście miesięcy tego roku.
The Hearder The Fall, dramat w klimacie westernu, w reżyserii Jeymesa Samuela, produkcja, w której w obsadzie: Jonathan Majors, znany choćby z serialu Kraina Lovecrafta dostępnego na HBO GO.
A Boy Called Christmas, historia chłopca w podróży na północ, w poszukiwaniu wioski Elfów;
Tick, Tick.....Boom! w reżsyerii Lin-Manuela Mirandy, historia kompozytora teatralnego, który pracując jako kelner tworzy sztukę, mając nadzieję, że przyniesie mu rozgłos;
The Kissing Booth 3, kolejna z części romantycznych komedii dla młodzieży w reżyserii Vince'a Marcello, na podstawie scenariusza Marcello i Jaya Arnolda;
To All the Boys: Always and Forever, komedia romantyczna dla nastolatków w reżyserii Michaela Fimognari, oparta na powieści Jenny Han o tytule Always and Forever;
The Wonan in the the Window, thriller psychologiczny w reżyserii Joe Wrighta, historia agorafobicznego psychologa dziecięcego, który zaprzyjaźnia się z sąsiadką po drugiej stronie ulicy, tylko po to by zobaczyć jak będzie teraz wyglądać jego życie;
Escape from Spiderhead, w reżyserii Josepha Kosinskiego, opowieść o skazańcach przebywających w bardzo nietradycyjnym więzieniu, prowadzonym przez naczelnika prowadzącego resocjalizację za pomocą narkotyków;
Yes Day, animacja, w której poznajemy rodziców mówiących swoim dzieciom tylko słowo tak i tak przez jeden cały dzień;
Sweet Girl, w reżyserii Briana Andrew Mendozy, historia mężczyzny, który poprzysiągł zemścić się na zabójcach swojej żony, próbującym jednocześnie ratować córkę;
Army of the Dead - Armia Umarłych, film przygodowy akcji z elementami horroru, skupiający się, produkcja filmowa w reżyserii Zacka Snydera, opowieść o grupie najemników, którzy w nawiedzonym przez Zombie Los Angeles, postara się przemknąć i dokonać napadu na bank;
Outside the Wire - W strefie Wojny, produkcja w reżyserii Mikaela Håfströma, dramat wojenny opowiadający o pilocie dronów, który zostaje wysłany na niebezpieczną misję, w równie niebezpiecznej strefie;
Kate, w reżyserii Cedrica Nicolasa-Troyana, historia otrutej kryminalistyki, która w przeciągu ostatnich 24 godzin życia, musi dokonać zemsty, mordu na swoich zabójcach;
Fear Street, fabularna adaptacja serii książek R.L. Stine'a, przedstawiająca sprawę wstrząsającego morderstwa w mieście Shadyside w Ohio;
Night Teeth, w reżyserii Adama Randalla, opowieść o mężczyźnie, który zabierając na przejażdżkę samochodem dwie młode kobiety, nie tylko poznaje niebezpieczny podziemny świat, ale staje w obliczu wielkiego niebezpieczeństwa;
Malcom i Marie, w reżyserii Sama Levinsona, dramat romantyczny w nostalgicznym stylu, historia filmowca i jego dziewczyny, czekających na ciepłe przyjęcie swojego ostatniego filmu;
Monster, w reżyserii Anthony'ego Mandlera, historia uzdolnionego siedemnastolatka, którego życiowa kariera kończy się, gdy zostaje oskarżony o morderstwo;
Moxie, w reżyserii Amy Poehler, historia nastolatki, która buntuje się przeciwko toksycznej szkole i śladami swojej matki, zaczyna anonimowo publikować wywołującą szkolną burzę, gazetkę;
Back to the Outback, w reżyserii Clare Knight, Harry'ego Crippsa, historia grupki zwierzaków mających dość mieszkania w gadzim terrarium i ruszających w podróż na Outback;
Biały tygrys, w reżyserii i według scenariusza Ramina Bahrani, historia ambitnego kierowcy, szofera zamożnej rodziny z Indii, który wykorzystując swoje zdolności i spryt, wyrywa się z biedy;
Beauty, w reżyserii Andrew Dosunmu, historia czarnoskórej wokalistki, której doga do kariery nie jest usłana różami, a skazana na wieczną walkę;
Red Notice, w reżyserii i według scenariusza Rawsona Marshalla Thurbera, historia rywalizacji profilera FBI i dwóch przestępców;
Don't Look Up, w reżyserii i według scenariusza Adama McKay'a, dramat katastroficzny o dwóch przeciętnych astronautach, którzy zostają wystawiani na niezwykle trudną próbę. Muszą ostrzec ludzkość przed asteroidą lecącą w stronę Ziemi.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu