Tamer Adas | 24 czerwca 2021, 06:00
AMD zdecydowało się ujawnić nowe informacje dotyczące kompatybilności FidelityFX Super Resolution z kartami graficznymi oraz grami. Co oferuje otwarta technologia?
W ostatnich latach "Czerwoni" wykonali wielki postęp na wielu poziomach oraz w wielu sferach działalności, czego najlepszymi dowodami były sukcesy rodzin procesorów Ryzen, kart graficznych Radeon oraz przyjęcia technologii AMD FidelityFX.
FSR już teraz można sprawdzić w wybranych 7. grach - Anno 1800, Evil Genius 2, Godfall, Kingshunt, 22 Racing Series, Terminator: Resistance i The Riftbreaker, a kolejne będą w drodze.
Otwarta forma technologii, dostępna będzie do sprawdzenia nie tylko w kartach AMD obejmujących nawet modele z rodzin Ryzen 2000 czy Radeon RX 480/470 i 460, a nawet na... urządzeniach Nvidii od modelu GTX 10XX i 16XX!
Zapoznaj się również z: Svoboda 1945: Liberation przygodowa gra historyczna na nowym zwiastunie i z datą premiery
Dzięki AMD FidelityFX Super Resolution możemy zaoferować naszym klientom lepszą jakość obrazu przy niższym koszcie wydajnościowym niż renderowanie w pełnej rozdzielczości — powiedział Dan Ginsburg, deweloper grafiki w Valve. — To szczególnie atrakcyjne dla użytkowników średniej klasy kart graficznych, którzy chcieliby skorzystać na wyższej rozdzielczości. Jesteśmy bardzo zadowoleni z otwartego podejścia AMD do FSR, i że jest to zaprojektowane do użycia ze wszystkimi układami graficznymi. -
Implementacja AMD FidelityFX Super Resolution do gry The Riftbreaker była jedną z najbardziej bezproblemowych integracji technologii, jaką kiedykolwiek robiliśmy. — powiedział Paweł Lekki, dyrektor operacyjny Exor Studios. — Dzięki temu, że filozofią AMD jest ‘no black box’, to byliśmy w stanie bardzo łatwo zaimplementować FSR zarówno na platformie PC jak i konsolach, a następnie dostosować to do specyfiki naszego silnika gry.
AMD FidelityFX Super Resolution jest już dostępne w wybranych grach, w kolejnych miesiącach 2021 roku zagości także w takich hitach jak Far Cry 6 oraz DOTA 2. Technologia zostanie udostępniona w połowie lipca 2021 roku na platformie dla programistów GPUOpen.com.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu