Andrew Wilson piastujący stanowisko CEO w Electronic Arts zdradził jakie ma plany firmy związane z jej abonamentem EA Play. Jak ma się rozwijać usługa?
Niedawno Electronic Arts zdecydowało się zakończyć los abonamentów EA Access i Origin Access, w wyniku czego na ich miejscu pojawił się ujednolicony następca w postaci znanego jak EA Play.
Usługa oficjalnie trafiła na Steam, a już 10 listopada dołączy do oferty Microsoftowego, Xbox Game Pass Ultimate, zatem nie może dziwić, że w trakcie wywiadów biznesowych temat tej usługi został poruszony.
Jak się okazuje wydawca jest zadowolony z dotychczasowego sukcesu, jednakże nie zamierza się powstrzymywać, mając w planach powiększyć obecną bazę użytkowników w ilości 6,5 miliona, do końca 2021 roku rozszerzyć o... dwukrotność! Tak, celem do przyszłego roku jest przekroczenie liczny 13 milionów osób!
Współpraca ze wspomnianą firmą przy okazji premier konsol Xbox Series X i Xbox Series S to tylko jedna z wielu okazji, które EA chce wykorzystać z ciągu kolejnych nieco ponad 12 miesięcy.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu