Dla Anshar Studios 2020 rok może się okazać bardzo ważny, gdyż studio pracuje nie tylko nad Gamedec, ale także pomaga przy Baldur's Gate III i Observer System Redux.
O tym jak ważny będzie 2020 rok dla polskiej branż gier będziemy pisać już niebawem, tymczasem pośród ekip mających istotny rok przed sobą znajduje się Anshar Studios, skupiające do niedawna swoje działania w segmencie wirtualnej rzeczywistości ze swoim Telefrag VR i Detached. Nad czym firma pracuje i czego się możemy spodziewać po ich pracy w najbliższych kwartałach?
Rozpocząć warto oczywiście od własnej pracy, gdyż właśnie wspomniane Gamedec to główne oczko w głowie firmy która niedawno osiągnęła spory sukces na Kickstarterze powoli zmierzając do swojej premiery jeszcze w tym roku. Zbiórka okazała się o tyle dobra, że gracze mogą się spodziewać interesującej dodatkowej zawartości i kolejnych godzin udanej zabawy.
Oryginalny RPG bazujący na powieści Marcina Przybyłka, zapowiada się obiecująco ze względu na unikatowe rozwiązania oraz chęć zagwarantowania graczom rozbudowanego systemu dialogów oraz konsekwencji, które realnie będą wpływać na świat przedstawiony. Fani izometrycznych przedstawicieli gatunku mogą oczekiwać na kolejne zwiastuny, ponieważ przydałoby nam się nieco więcej materiałów ukazujących uniwersum oraz głębię zabawy.
Jakiś czas temu dowiedzieliśmy się że oficjalnie powstaje Baldur's Gate III, a po raz kolejny partnerem studia Larian zostało właśnie Anshar Studios. Wcześniej obie firmy współpracowały przy okazji Divinity Original Sin II Definitive Edition. Praca przy tak wyczekiwanym tytule może okazać się sporym wzmocnieniem dla własnego projektu oraz okazją do przebicia się wśród fanów gatunku, zarówno tych najbardziej zaangażowanych jak i tych interesujących się grami RPG od czasu do czasu. W przypadku tego tytułu mowa jest o Wczesnym Dostępie, który rzuci nam nieco światła na trzecią odsłonę cyklu i pomysły na formułę.
Ponadto Anshar współpracuje z krakowskim Bloober Team nad ich remasterem Observera noszącym tytuł Observer System Redux, zmierzający na konsole dziewiątej generacji - Xbox X oraz PlayStation 5. Z racji dość ograniczonej ilości premier na początku generacji, nie wspominając już o debiutach horrorowych, ponowna współpracy obu rodzimych studiów może zapewnić im sukces i pokaz, że szybko potrafiły się odnaleźć w nowych warunkach postawionych przez Sony oraz Microsoft.
Przez Anshar Studios interesujące siedem miesięcy podczas których można się nieźle pokazać, przy okazji dostarczając graczom sporo świetnej zabawy. Warto by ją wykorzystać, szczególnie w obecnych warunkach które dla wszystkich są ciężkie oraz uciążliwe. Niemniej jeszcze wiele przed nami, zatem tym mocniej trzymajmy kciuki za polską branżę i studia mogące namieszać na świecie w najbliższych tygodniach.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu