Dishonored 2 na PC okazało się totalną klapą...Arkane Studios deklaruje jednak, że taka sytuacja się nie pojawi, a nowy Prey ma być tego przykładem.
Tym razem twórcy zamierzają pozbyć się wielkich błędów i problemów związanych z optymalizacją oraz wydajnością. Prey napędzany będzie silnikiem CryEngine, który deweloperzy znają doskonale, co pozwoli na zmniejszenie szansy niepowodzenia w kwestii działania rozgrywki.
Niestety w związku z tym, że Bethesda postanowiła zablokować wcześniejszy dostęp dla prasy, zapewne wielu z nas będzie musiało zaczekać do pierwszych recenzji, aby dowiedzieć się czy stan techniczny będzie taki jaki powinien.
Póki co możemy jedynie zawierzyć twórcom, że wzięli sobie do serca krytykę, która na nich spadła w związku ze złym działaniem ich poprzedniej gry. Miejmy jednak uwagę na to jak prezentowała się sytuacja w 2016 roku z Dishonored 2. Mam nadzieję, że już niebawem deweloperzy ze wszystkich studiów lepiej będą traktować graczy i przyłożą się do optymalizacji. Wiele firm już teraz może posłużyć jako pozytywny przykład!
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu