Ash of Gods nowatorskie podejście do strategii i stylu RPG

lubiegrac news Ash of Gods nowatorskie podejście do strategii i stylu RPG
Ash of Gods nowatorskie podejście do strategii i stylu RPG



nocarz | 22 grudnia 2017, 16:00

Studio AurumDust to producent gry Ash of Gods, której zbiórka zakończyła się na Kickstarterze i zebrała około 88 tysięcy dolarów. Wydana w starym stylu turówka RPG, łącząca w sobie taktyczną walkę oraz rozwijaną przez graczy historię, w której nikt nie ukryje się przed śmiercią nawet główni bohaterowie.
 
Fabuła jest nieskomplikowana. To opowieść o trzech odrębnych protagonistach, którzy powstali w odpowiedzi na powstające z ciemności wielowiekowe zagrożenie. Niebezpieczeństwo to było uważane za stary, skostniały folklor, który żył wśród ludów. Na przyszłe wydarzenia mają wpływ wybory graczy, a śmierć to dopiero początek, bo historia nawet w przypadku śmierci będzie toczyła się naprzód.
 
Gracze będą więc stawać w szranki, po drodze zbierając specjalne karty dodające niezwykłe umiejętności i zdolności, a wynik walki będzie zależał między innymi od klas i umiejętności użytych jednostek. Czasami wynik bitwy może zupełnie się odwrócić i kiedy będzie się wydawać, że to koniec, wszystko zmieni się kompletnie.
 
Opowieść w Ash of Gods będzie prowadziła przez fantastycznie, ręcznie malowane obrazy wraz z samymi jednostkami, a w połączeniu z muzyką Adama Skorupy (Wiedźmin, Bulletstorm, Painkiller i EVE Online), gracze otrzymają niesamowite uczucia wizualne i audio. Ponadto produkcja otrzymała nagrodę „ Najlepszej gry” oraz „Best Art” podczas White Nights Moscow 2017 oraz „Najlepsza Muzyka” i „Najlepsza Historia” w trakcie DevGamm Minsk 2017.
 
Najważniejsze cechy Ash of Gods:
 
 
- Opowieść – to gracz decyduje co dalej z historią dzięki swoim wyborom oraz bitwom,
- Tryby PVP i PVE – rozgrywka w globalnej sieci, gdzie każdy z graczy będzie budował własną strategię i taktykę,
- Funkcjonalne i inteligentne AI – AI będzie się cały czas uczyło jak walczyć z graczem, tutaj nie będzie jednej ustalonej taktyki czy formacji i aby wygrać trzeba będzie szybko reagować na zmiany,
- Ręcznie rysowana grafika – to co zobaczymy na ekranie jest inspirowane pracami Ralpha Bakshi, staro-szkolnego grafika Disneya i animatora ze studia “Soyuzmultfilm” z lat sześćdziesiątych. Animacja w scenach walki tworzona jest na systemie motion capture,
- Nowe podejście do taktycznej strategii – mix turowej strategii i kart RPG, gdzie karty mają wpływ na postacie i ich klasy, tworząc unikalną taktykę na polu bitwy.
 
Gra ma mieć swoją premierę w marcu 2018 roku wyłącznie na PC. 
 
Karta gry na Steam.
 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [2]:
avatar TOM3K
dodano: 2017-12-29 11:11:00

Dziwnie to wygląda. Ja nie ogram :D

avatar Mariusz
dodano: 2017-12-22 17:01:23

The Banner Sagę przypomina, chętnie ogram.

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners