Agata Dudek | 19 maja 2023, 18:55
At the sea of madness, kampania Kicstarter klasycznej przygodówki inspirowanej grozą Lovecrafta nadal trwa. Twórcy pokazują zwiastun pikselowego tytułu.
Miłośnicy klasycznej rozgrywki przygodowej, zwolennicy grozy i twórczości Lovecrafta, a także gracze lubiący gry w starym retro pikselowym stylu, mogą wesprzeć projekt od studia Darkkenda, klasyczną przygodówkę At the sea of madness, której kampania na Kickstarterze właśnie trwa.
Zapoznaj się także z: Nawiedzony dwór, Disney prezentuje najnowszy zwiastun inspirowany klasyczną atrakcją z parku rozrywki Disneya
Na Kickstarterze trwa, jeszcze przez niecałe dwa tygodnia kampania finansowa gry zabierającej nas w lata 30-te ubiegłego wieku, inspirowanej klasykami gier oraz twórczością pisarza grozy H.P. Lovecrafta. Przygodówka stworzona w pikselowej grafice retro, w klasycznym stylu "wskaż i kliknij", będąca przygodowym horrorem to pomysł zrodzony z pasji do point-and-clicków, Roberto Lombardo, który jak wspomina dorastał na serii Monkey Island i grach skupiających się na mitologii Cthulhu.
At the sea of madness to gra, w której wcielamy się w Williama Murdoka, który jest prywatnym detektywem, mężczyzną rozwiedzionym, posiadającym córkę, żyjącym w latach 30-tych. Pewnego dnia odkrywa, że jego żona Eva udaje się z córką Sophie na wycieczkę, z nowym partnerem. Ponieważ William nie zostaje o tym poinformowany, postanawia odwiedzić Evę, by z nią o tym porozmawiać.
Tak zaczyna się jego przygoda i podróż, która obejmuje sporą część świata. William to klasyczny detektyw, borykający się nie tylko z problemami natury osobistej, ale także z problemem uzależnienia od alkoholu, jest też nałogowym palaczem. I choć w związku mu nie wyszło, bardzo kocha swoją córkę. Ale kocha także dalej żonę, która jest byłą modelką pracującą jako dziennikarka. Jego córka Sophie ma 10 lat, i choć mieszka z matką, uwielbia ojca, często pomagając mu w jego pracy zawodowej.
Przeczytaj również:
Gra, która ma składać się z 6 rozdziałów, pozwali na klasyczne rozwiązania przygodowe, w tym eksplorację, rozmowy, zbieranie i używanie przedmiotów w odpowiednich miejscach. Rozgrywka toczyć się będzie w wielu miejscach, a wraz z naszym detektywem odwiedzimy Paryż, Mediolan, Lizbonę i tajemniczą wyspę yspą na oceanie, z samolotami, statkami i legendarnym Oriente Express.
Grę tworzy zespół studia Darkkenda, w którego skład wchodzą profesjonaliści i entuzjaści. Zespół został stworzony przez Roberto Lombardo, byłego członka 7th Sense, firmy, która stworzyła graficzne przygodówki na Nintendo Game Boy Colors/Advance by Microids, takie jak The Fish Files i The New Addams Family Series. Ścieżka dźwiękowa do gry inspirowana jest tylem Roberta Holmesa (Gabriel Knight, Gray Matter) i Angelo Badalamentiego (Twin Peaks, Mulholland Drive). Gra ma mieć wersję angielską włoską i hiszpańską, ale twórcy planują większą ilość języków.
Gra zmierza na komputery osobiste. W planach jest także przeniesienie gry na konsole Nintendo Switch oraz PlayStation.
Wesprzyj projekt na Kickstarterze
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu