Studio 10 Chambers Collective zaprezentował kolejny materiał związany z grą GTFO. Jest w pewnym sensie dokument, w którym autorzy opowiadają o swojej produkcji, o co w niej chodzi i co pragną osiągnąć.
W skład ekipy wchodzą głównie twórcy Payday, a ci z kolei chcą aby GTFO zadebiutowało gdzieś koło maja tego roku. Czasu zostało coraz mniej, a jak sami usłyszycie na materiale studio wykorzystuje maksymalnie pozostały czas. Gra zaoferuje nam kooperacyjną rozgrywkę, w której drużyna składająca się z czterech postaci musi uwolnić się z kompleksu, najlepiej w jednym kawałku.
Na ich drodze staną różne potwory i monstra, a niektóre przywołują na myśl Obcego. Sami twórcy wcale nie kryją się z zapożyczeniem kilku elementów z kultowego filmu Ridleya Scotta. Ba mam wrażenie po zobaczeniu materiału zza kulis, że nawet scenerię z Prometeusza przejęli. Tym niemniej gracze dostać mają typowy survival horror gdzie będzie mało wszystkiego – amunicji, zdrowia i czasu.
Ponadto przedstawiciele studia zapewniają, że oprócz akcji istotnym elementem będzie także fabuła, a kolejne rozdziały będą udostępniane w postaci aktualizacji w równych odstępach czasu. Producenci potwierdzili, że w wersji na komputery ważne będzie również zbieranie różnych artefaktów, broni i innych znajdziek.
Na koniec można usłyszeć dialogi, których twórcą jest Adam Gascoine i muzykę, za która odpowiada Simon Vinklund. Choć o GTFO wiadomo już od 2017 to mam nadzieję, że może się okazać tak samo dobra jak Payday, a nawet lepsza. Życzę miłego seansu, a oglądając zwiastun możecie włączyć polskie napisy.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu