Beyond Dying Light 2.0, czyli druga edycja konkursu Dev Tools, właśnie weszła w etap PUBLICZNEGO GŁOSOWANIA. Zwycięzca konkursu otrzyma najnowszy komputer ALIENWARE ALPHA + ZESTAW GADŻETÓW DYING LIGHT. Przedstawiciele zespołu odpowiedzialnego za stworzenie Dying Light zagrali we wszystkie zgłoszone mapy i biorąc pod uwagę kreatywność, rozgrywkę i ich ogólną jakość, wyłonili najlepszą piątkę, spośród których zwycięzca zostanie wybrany poprzez otwarte głosowanie.
"Fani Dying Light nie przestają zaskakiwać nas swoją kreatywnością i tak też było tym razem. Niektóre z map są tak unikatowe i zabawne, że w pewnym momencie zaczęliśmy w nie grać nawet po pracy." - mówi producent Tymon Smektała. „W związku z tym rozmawiamy o próbie udostępnienia tych map także naszym fanom grającym na konsolach. Przyglądamy się tej kwestii, zobaczymy, co z tego wyniknie."
5 NAJLEPSZYCH MAP OBEJMUJE:
The Winchester Tavern - niemalże doskonała replika słynnego pubu z kultowego filmu "Wysyp Żywych Trupów" („Shaun of the Dead"). Chwyć kufel i broń swojego wodopoju.
SkyFall - skomplikowana i pokręcona podróż przez niespokojne sny człowieka. Różne poziomy i zagadki, które stają się tym bardziej wypaczone, im bardziej zgłębiasz rozgrywkę.
Escaping Death - klasyczna, napakowana akcją misja rodem z Dying Light, pełna walki i parkouru.
Repetition: Horror House - przeżyj horror rodem z kultowego P.T., z fabularnym twistem spod znaku Harran.
Little Big World - "Kochanie, zmniejszyłem wybuch epidemii". Walcz i przemieszczaj się z wykorzystaniem parkouru po zainfekowanym domu, będąc cały czas wielkości nakrętki od butelki.
Wszystkie 5 konkursowych map można pobrać z platformySteam; głosowanie odbywa się na stronie konkursowej tutaj.
Głosowanie zakończy się 13 września, a wkrótce po tym zostanie ogłoszony zwycięzca.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Widac ze polskie studio nadal probuje utrzymac swoja gre "na topie"