Podczas konferencji IAB Digital Content NewFronts 2016 Activision Blizzard wypowiedziało kilka zdań na temat nowych treści jakie pojawią się na platformie streamingowej MLG.tv. Ogłoszono również iż doszło do partnerstwa z portalem Facebook. Platforma MLG.tv zaprezentowała swoje nowości - streamy w jakościach HD, EVE, dzięki którym system algorytmów będą aktualizować wyniki meczy, będą udostępniane oglądającym statystyki meczowe oraz otrzymają możliwość zapoznania się z informacjami, komentarzami które dotyczyć będą aktualnie oglądanej transmisji. Jeden z członków zarządu ABMN - Steve Bornstein wypowiedział się oraz przedstawił nowego gospodarza sieci. Jest nim weteran Chris Puckett. Na platformie można oglądać codziennie informacje o wszystkich newsach ze świata esportu. Prowadzący również chce zatroszczyć się o rozmowy z drużynami i zawodnikami z całego globu.
-Tworzymy sieć dedykowaną fanom oraz ich pasjom i emocjom, które towarzyszą rozgrywkom. MLG.tv będzie odgrywać podstawową rolę w wykorzystaniu pełnego potencjału tej grupy odbiorców poprzez tworzenie ważnych i zapadających w pamięć treści. - oznajmił Steve Bornstein.
-E-sport to fenomen kulturowy, który jest właśnie w przełomowym momencie swej historii. Cieszymy się ze współpracy z IAB podczas Digital Content NewFronts 2016, dzięki temu możemy dotrzeć z naszym przekazem do reklamodawców. Jesteśmy przekonani, że wielkość naszej cyfrowej sieci, w połączeniu z informacjami dotyczącymi nawyków widzów, stawia nas w wyjątkowej pozycji, pozwalającej na podpowiadanie branży reklamowej jak w odpowiedni sposób kierować treści do widzów rozgrywek e-sportowych oraz jak do nich dotrzeć poprzez platformy, z których korzystają - podsumował Mike Sepso
Wyżej wymienione informacje zostaną ukazane podczas MLG Anaheim Open. Jest to trwający dwa dni turniej w Call of Duty Black Ops III. Odbędzie się on 10 czerwca. Podczas imprezy odbędzie się start oraz inauguracja współpracy z portalem społecznościowym Facebook. Współpraca między dwoma platformami pozwoli na transmisję zmagań na żywo oraz wielu wiadomości świata esportowego bezpośrednio do wszystkich użytkowników portalu Facebook.
-E-sport to ekscytujący segment rynku, który staje się dla nas coraz ważniejszy. Z bazą użytkowników w postaci ponad 1,6 miliarda osób oraz coraz większym zapotrzebowaniem na VOD oraz streamy na żywo (dzięki którym partnerzy portalu mogą zwiększać zaangażowanie swoich społeczności), Facebook zajmuje wyjątkową pozycję, ułatwiającą fanom e-sportu łączenie się ze sobą i wspólne przeżywanie ekscytujących rozgrywek. Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjęcia współpracy z ABMN, liderem e-sportu, dzięki której fani będą mogli cieszyć się szerokim wachlarzem programów i treści związanych z ich ulubionymi rozgrywkami - przyznaje Dan Reed, dyrektor działu Global Sports Partnerships w Facebook.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Ta współpraca może nieźle namieszać na scenie e-sportu i nie tylko.