Polskie studio Bloober Team ogłosiło współpracę strategiczną z Epic Games, uzyskują niestandardowe warunki korzystania z silnika Unreal Engine 4.
Krakowskie studio specjalizujące się w horrorach psychologicznych ogłosiło, że nawiązało strategiczną współpracę z gigantem branżowym w postaci Epic Games.
W ramach współpracy rodzimi twócy będą mogli skorzystać z niestandardowych ustawień silnika Unreal Engine 4 za sprawą którego kolejne produkcje mają posiadać jeszcze wyższą jakość oraz lepsze działanie.
Pierwszym najbardziej wyrazistym efektem współpracy okaże się The Medium, opracowywane z myślą o komputerach osobistych i najnowszej konsoli Microsoftu, Xbox Series X.
– Tworzymy coraz bardziej zaawansowane technologicznie projekty, a w ramach prac badawczych doszliśmy do przekonania, że wizja tego co chcemy robić w przyszłości będzie najlepiej realizowana właśnie przez Unreal Engine. W ramach współpracy z pewnością będziemy starali się wymieniać wzajemnie wiedzą i rozwiązaniami. Produkcje, którymi zajmiemy się podczas ścisłej, długofalowej współpracy na pewno zrobią ogromne wrażenie na graczach. The Medium jako pierwsze pokaże co może powstać w ramach kooperacji giganta technologicznego i developera, który innowacje ma wpisane w swoje DNA– mówi Piotr Babieno, prezes Bloober Team.
The Medium zmierza na konsolęXbox Series X, gra ukaże się w końcówce 2020 roku, zmierzając także na komputery osobiste.
Bloober Team S.A. notowane jest na parkietach NewConnect.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu