Klasyczna forma, styl retro i cyberpunk, to wszystko w przygodowym projekcie od niezależnego australijskiego studia Insert Disk 22 z siedzibą w Melbourne, zatytułowanym: Born Punk.
Gra, której pomysłodawcą i twórcą jest twórca znany jako Falco, pracujący nad swoim dziełem przy pomocy kilku freelancerów, którzy na razie nie są częścią studia, w zależności od tego jak wypadnie kampania finansowa na Kickstrterze, która wystartować ma niebawem, może kształtować się nieco inaczej. Born Punk inspirowana jest grami Monkey Island, Beneath a Steel Sky oraz Unavowed.
Po pierwsze twórca w planach ma inne postacie, które związane będą z naszą główną bohaterką w sposób nieświadomy. Sukces finansowy pozwoli także na wprowadzenie do rozgrywki systemu „karmy” dzięki któremu dokonywać będziemy wyborów wpływających na zakończenie rozgrywki. To ile pieniędzy uda się podczas kampanii zebrać, pozwoli także na rozwój gry pod względem jej wielkości, która może zakończyć się na wspomnianym tytule lub rozwinąć się w trylogię.
Born Punk, klasyczna przygodówka skupiona na cyberpunkowym świecie, sporej dawce wiedzy, tradycyjnych łamigłówkach, w których skupiamy się na łączeniu przedmiotów i pełnej narracji głosowej, pozwoli nam przenieść się na wyspę Bornholm, wyspę na Morzu Bałtyckim, 150 lat w przyszłość. Wskutek politycznych zawirowań miejsce to stało się tętniącą życiem metropolią, w której żyje Eevi, hackerka pochodząca z Bornholmu, była pracownica korporacji. Spotykamy ją na dramatycznym etapie jej życia, które się rozpadło za sprawą wysoce wyrafinowanego SI posiadającego jej głowę.
Born Punk jest w fazie produkcji i zadebiutować ma na platformie PC, zaczynając swoją przygodę w kampanii na Kicksterterze, o której oczywiście Was poinformujemy.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu