Caliber to zupełnie nowa gra białoruskiego studia Wargaming, które tym razem stawia na ciekawe połączenie dwóch typów strzelanek. Co zaoferuje ten tytuł?
Skierowana do starszego odbiorcy (16+) strzelanka oparta zostanie o model free-to-play, który opracowują wspólnie 1C Game Studios i Wargaming. To za ich sprawą gracze będą mogli stworzyć czteroosobowe zespoły, który wyruszą na misje zarówno naprzeciw sztucznej inteligencji jak również i realnym graczom. Drużyny będą się składać z różnych klas, w tym ze szturmowca, wsparcia, medyka oraz snajpera.
Ponadto będziemy sobie mogli jak najlepiej dopasować żołnierzy wybierając ich na podstawie określonych ról, czy zmieniając ich wizualnie. W tym wypadku istotną rolę odgrywają świetnie odwzorowane jednostki specjalne pokroju polskiego GROM-u czy amerykańskiego Navy SEAL.
- Jesteśmy niesamowicie podekscytowani, że będziemy prezentować Caliber w Europie po raz pierwszy, a dodatkowo na największej growej scenie – na gamescomie! - mówi Alexander Zezyulin, dyrektor gry. - I tak, projektując grę upewniliśmy się, że odpowiada on filozofii Wargamingu – jest free-to-win i jest uczciwa. Istotne jest również, że nie jest to strzelanka wymagająca niesamowitego czasu reakcji. Tylko taktyka pozwoli Wam wygrać w tym teatrze działań wojennych. -
Caliber po raz pierwszy będzie publicznie dostępny na targach gamescom 2019, gdzie produkcja pojawi się po testach w krajach członkowskich Wspólnoty Niepodległych Państw.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu