Warhammer Age of Sigmar Tempestfall, nadchodząca gra polskiego Carbon Studio, doczekała się publikacji pierwszego zwiastuna oraz ogólnego okresu premiery.
Rodzime studio w końcu zdecydowało się zaprezentować pierwszy materiał wideo skoncentrowany na zapowiedzi klimatu nadchodzącej propozycji.
W grze wcielimy się w Lorda Aracnuma, którym pokierujemy w trakcie siedmiu godzin kampanii rozgrywającej się w Królestwach Śmiertelników.
W ramach zmagań zmierzymy się bezpośrednio, w walce wręcz z wieloma potężnymi przeciwnikami, wraz z towarzyszami starając się powstrzymać intrygę zasadzoną na Siły Porządku, działające w Shyish.
Spółka zawarła umowę z domem maklerskim INC SA, który zajmie się kompleksową obsługą procesu, w tym przygotowaniem dokumentacji i wprowadzeniem akcji do obrotu już na główny rynek Giełdy Papierów Wartościowych.
- Rozpoczynamy kampanię kolejnego autorskiego projektu skoncentrowanego wokół magicznej walki w wirtualnej rzeczywistości. Tym razem rozgrywka odbywa się popularnym świecie fantasy, stworzonym przez Games Workshop – Warhammer Age of Sigmar. Uniwersum stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych. Wspólnie z właścicielem marki, który jest jednocześnie globalnym wydawcą gier bitewnych i twórcą miniaturek fantasy, przygotowaliśmy dla graczy nową, wspaniałą przygodę w wirtualnym świecie. Jesteśmy podekscytowani, że wreszcie możemy zaprezentować efekty prac naszych zespołów – mówi Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio.
– Gracze mogą liczyć na sporą dawkę emocji i mnóstwo niespodzianek w walce. Niezależnie od tego, czy władamy ostrzem, czy magicznym kosturem, różne ruchy wykonane za pomocą kontrolerów VR przyniosą inne, często zaskakujące efekty. Warto wspomnieć, że Tempestfall jest pierwszym projektem w uniwersum Warhammer Age of Sigmar zaprojektowanym dla wirtualnej rzeczywistości – mówi Aleksander Caban z zarządu Carbon Studio.
- Gry w wirtualnej rzeczywistości naszego autorstwa, oparte na walce w fantastycznym świecie, cieszą się dużą popularnością. Projekty z serii The Wizards, której jesteśmy twórcami, zdobyły wiele prestiżowych nagród m.in. na Indie Prize w Kolonii, Casual Connect w Azji, Respawn 2017. The Wizards była także kilkakrotnie nominowana do nagrody w kilku kategoriach na Game Access w Brnie, czy White Nights w Pradze. Jest nam niezmiernie miło, że gracze pokochali stworzony przez nas świat, który z miesiąca na miesiąc zyskuje nowych odbiorców. Liczymy, że nasza najnowsza produkcja w świecie Warhammera zdobędzie jeszcze większą popularność. Dotychczasowe opinie graczy oraz obecny kształt projektu już teraz pozwalają nam sądzić, że tak właśnie będzie. Jesteśmy dobrej myśli – informuje Błażej Szaflik, prezes zarządu Carbon Studio.
Warhammer Age of Sigmar Tempestfall ma się ukazać w 2021 roku na goglach wirtualnej rzeczywistości na komputery osobiste, Oculus Quest oraz Oculus Quest 2.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
VR niestety bardzo zawiodlo i trzeba to wsadzic miedzy bajki. Bardzo malo dostepne drogie i malo gier fajnych.