Carbon Studio udowadnia, że można zarobić na grach skierowanych na gogle wirtualnej rzeczywistości!

lubiegrac news Carbon Studio udowadnia, że można zarobić na grach skierowanych
Carbon Studio udowadnia, że można zarobić na grach skierowanych na gogle wirtualnej rzeczywistości!



Tamer Adas | 14 listopada 2020, 23:25

Spółka Carbon Studio S.A. udowadnia, że praca nad grami na gogle wirtualnej rzeczywistości może być opłacalna także z finansowego punktu widzenia.
 
Rodzima spółka specjalizująca się w tytułach skierowanych na gogle wirtualnej rzeczywistości, ogłosiła swoje wyniki finansowe, potwierdzające że firma może zarobić zajmując się tytułami skierowanymi na tego typu urządzenia.
 
 
Kapitalizacja spółki w chwili obecnej wynosi prawie 94 miliony złotych, a jesteśmy jeszcze przed premierą największego do tej pory projektu studia w postaci Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall.
 
Firma cały czas pracuje nad The Wizards skierowanej na HTC Vive Focus Plus, krok po kroku zwiększając swoją pozycję i rozszerzając zasięg oddziaływania.
 
Carbon otrzymało w lipcu dotacje w postaci prawie 6 milionów złotych z NCBiR w ramach GameINN, a doszła kwalifikacja dwóch projektów o łącznej wartości 8,4 miliona złotych.
 
Spółka Iron VR, zależna od Carbon Studio, jeszcze w pierwszym kwartale 2021 roku wyda swoją pierwszą grę w postaci Holy Chick! an Escape Room Game. Jeszcze w 2020 spodziewana jest emisja akcji w postaci crowdinvestingu za co odpowiadać będzie DM INC SA.
 
 
-  Za nami bardzo pracowite trzy kwartały. Od stycznia do końca trzeciego kwartału uzyskaliśmy ponad 2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, czyli ponad 0,5 mln zł więcej w porównaniu rok do roku. W samym Q3  osiągnęliśmy  prawie 0,77 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, czyli 10 proc. więcej niż w Q3 2019. Zysk netto, od stycznia do września, wyniósł ponad 0,68 mln zł. – informuje Błażej Szaflik, prezes zarządu Carbon Studio. – Na osiągnięte wyniki finansowe wpłynęły działania intensyfikujące rozwój naszych projektów. Przez ostatnie miesiące koncentrowaliśmy się nie tylko na działaniach produkcyjnych, ale także promocyjnych, m.in. dedykowanych The Wizards - Dark Times. Projekt  swoją premierę miał w czerwcu, a już po dwóch miesiącach z sukcesem zapewnił nam poziom pokrywający koszty produkcji, co dało wówczas wynik ponad 150 tys. sprzedanych kopii wszystkich gier z serii The Wizards. Sprzedaż gry jest widoczna w przychodach za Q3, w którym to kwartale koncentrowaliśmy się również na czynnościach związanych z produkcją innego tytułu, a tym samym naszego największego projektu, Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Aktualnie prowadzimy kampanię marketingową produkcji – dodaje prezes Carbon Studio. 
 
 – Decyzję o przejściu na główny parkiet podjęliśmy, aby móc jeszcze mocniej rozwijać się nie tylko na rynku lokalnym, ale przede wszystkim w większej skali na rynku zagranicznym. Jesteśmy gotowi aby dołączyć do grona wyselekcjonowanych spółek z dużego parkietu. Chcemy być bardziej widoczni dla inwestorów, przyciągnąć ich uwagę oraz zyskać ich zaufanie – mówi Błażej Szaflik. 
 
– Unikalność rynku wirtualnej rzeczywistości pozwala małym deweloperom na osiągnięcie znakomitych sukcesów. Liczymy, że tak też będzie także w przypadku Iron VR – komentuje Karolina Koszuta.
 
Carbon Studio S.A. notowana jest na parkietach rynku NewConnect. Carbon planuje przenieść akcje spółki na Giełdę Papierów Wartościowych. Natomiast omawiane Iron VR chce w 2021 zagościć na NewConnect.
 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners