Afel10 | 30 kwietnia 2022, 12:00
Ostatnio dowiedzieliśmy się, że Sony tworzy zespół odpowiedzialny za wsteczną kompatybilność. Teraz zdecydowano się zdradzić, czym będzie się zajmować na co dzień ten dział.
Jakiś czas temu dowiedzieliśmy się, że firma Sony Interactive Entertainment powołało dział konserwacji, po tym jak jeden z pracowników pochwalił się tą informacją na twitterze. Teraz ten sam pracownik zdradził szczegóły na temat tego, za co będzie ten zespół odpowiedzialny.
Pracownik SIE - Garrett Fredley poinformował o tym, czym się będzie zajmował. Fredley wyjaśnia, że konserwacja gier to coś więcej niż tylko wrzucenie surowego kodu do archiwum, ale raczej umożliwienie przechowania produkcji na bardzo długi czas.
Zapoznaj się też z: Patriot zapowiedział i zaprezentował nowe, szybkie pamięci VIPER VENOM DDR5
Konserwacja gier to nie tylko przywracanie starych klasyków. Zakres zadań obsługuje również nowoczesne tytuły, dając programistom stare pliki, do których mogą swobodnie uzyskiwać dostęp w celu tworzenia poprawek i aktualizacji. Zwłaszcza jeśli wykryta zostanie luka w zabezpieczeniach lub poważny błąd, wymagający aktualizacji wiele lat po uruchomieniu gry.
So apparently I broke the internet announcing my work with Playstation
— Garrett Fredley (@SomeCronzaGuy) April 26, 2022
For anyone asking what Game Preservation is / what I do, I did a GDC talk a few years ago on the subject when I worked at EA. My work is similar, although larger in scopehttps://t.co/mWNW5u8uXF
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: https://gamerant.com/sony-engineer-details-playstation-preservation-goals/
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu