Chains of Fury to nowa polska gra stawiająca na wyrazisty komiksowy styl, przyjemny model strzelania oraz walki bezpośredniej oraz na nietypowy styl.
Polskie firmy w postaci studiów Art Games Studio S.A. i Cobble Games oraz ich wydawcy Gaming Factory S.A. planują w czwartym kwartale przyszłego roku zaoferować nam efektowną strzelankę stawiającą na efektowny komiksowy styl. Rozgrywka dostępna będzie zarówno samodzielnie jak również w ramach wieloosobowego modelu w ramach podziału ekranu.
Opowieść zabierze nas do specyficznej przyszłości, w której najemnicy mają pełne ręce roboty. Jednym z nich będzie właśnie nas żądny krwi protagonista.
Twórcy stawiają na najlepsze elementy tytułów z lat 90. ubiegłego wieku, przy czym to wszystko zamierzają nam dostarczyć w nowoczesnej formie, stawiając na łatwość wejścia i konieczność przyłożenia się by uzyskać wysoki poziom umiejętności.
Otoczenie gracza będzie zniszczalne i to w minimum 80 procentach (ściany), zatem bez wątpienia otrzymamy sporo możliwości działania w terenie, przy okazji kreowania sobie nowych szans na zaskoczenie wrogów. Nie zabraknie także przygotowanych sekretów.
- Chains of Fury to w pewnym sensie hołd dla dawnych FPS-ów, w których liczyła się bezkompromisowa zabawa, oraz powieści graficznych. Wśród inspiracji stojących za Chains of Fury mogę wymienić np. kultowe już w niektórych kręgach komiksowe serie Lobo i Hellboy, a także rysunki Mike’a Mignoli. Sama rozgrywka będzie intensywna, brutalna i krwawa, ale oczywiście w granicach nieco groteskowej konwencji komiksowej – mówi CEO Cobble Games i pomysłodawca gry, Krzysztof Orzędowski.
- To będzie powiew świeżości w segmencie strzelanek FPS. Chains of Fury w unikalny sposób połączy wrażenia znane graczom z gier sprzed lat oraz współczesne i sprawdzone rozwiązania. Hipnotyzująca stylistyka komiksowa i szerokie możliwości destrukcji otoczenia sprawią, że gracze otrzymają finalnie tytuł, który z pewnością na długo zapadnie w pamięci – dodaje CEO Art Games Studio S.A., Jakub Bąk.
Chains of Fury trafi na komputery osobiste i Nintendo Switch w czwartym kwartale 2020 roku. Istnieje szansa, że gra zagości później także na innych konsolach.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Słabo to wygląda