W zeszłym roku zapowiedziane zostało City of Brass, które jest grą FPP z elementami rogue-like. Produkcja została stworzona przez studio Uppercut Games, twórców między innymi Submerged, opowiada przygody złodzieja, który ma zamiar wykraść skarb z miasta opanowanego przez duchy i inne złe moce.
Nasz bohater zatem przemierza losowo generowane lokacje, szukając skarbów i walcząc z różnymi przeciwnikami. Dodatkowo permanentna śmierć trochę może utrudnić zadanie, a to sprawia, że trzeba całą zabawę rozpoczynać od nowa. City of Brass potrafi jednak też nauczyć graczy odnajdywać słabe punkty przeciwników czy używać pułapek na swoją korzyść. Ponadto produkcja oferuje spotkania z dżinami, u których możemy kupić lepszy sprzęt czy powiedzieć życzenie.
Gra ukaże się już 4 maja na konsolach Xbox One i PlayStation 4, a także na komputerach osobistych PC. W tej chwili można uzyskać już dostęp do produkcji dla edycji PC w ramach Steam Early Access, w cenie 88,99 zł. Jednakże po premierze cena ma wzrosnąć do około 105,99 zł.
Cena wzrośnie ze względu na obiecane przez twórców usunięcie błędów, ulepszenie balansu oraz ogólne doszlifowanie finalnego produktu. Po premierze także dodany ma zostać ostatni poziom Innermost Chamber, a gra ma zostać zintegrowana z platformą Mixer. Autorzy oprócz zapowiedzianych zmian i udoskonaleń, oznajmili, że produkcja będzie wspierana również po premierze, ale szczegóły poznamy niebawem.
City of Brass ukaże się już 4 maja 2018 roku na konsolach Xbox One i PlayStation 4, a także na komputerach osobistych.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Nie gram w tego typu gry i nie znam tej ale bardzo przypomina mi wizualnie Overwatch wiec podziekuje ;)