Tamer Adas | 29 marca 2023, 09:55
AMD tradycyjnie pojawiło się na konferencji GDC 2023, gdzie jak się dowiedzieliśmy, planowane jest nie tylko odświeżenie zestawu SDK: AMD FidelityFX, ale także rozwinięcie API o zupełnie nowe efekty oraz rozwiązań, mające już niebawem wejść pełnoprawnie na rynek.
Znany producent sprzętu między innymi dla graczy pojawił się na prestiżowej konferencji Game Developers Conference, gdzie korporacja zdecydowała się zaprezentować nowe zestawy narzędzi FidelityFX oraz rozwiązania, które niebawem mają zapewnić jeszcze bardziej komfortową oraz satysfakcjonującą pracę przy wielu wyzwaniach.
Zapoznaj się także z/Przeczytaj też/również z: Na rynku zadebiutował 44,5-calowy monitor Philips 45B1U6900C! Jaką specyfikacją dysponuje potwór w proporcjach 32:9?
Zupełnie nowy SDK opracowany został z myślą o zapewnieniu technologii skracającej czas wprowadzenia autorskiej technologii do gier, jednocześnie zachowując wszystkie rozwiązania w ramach pojedynczego API. Oto rozwinięcie się o zupełnie nowe trzy efekty.
Depth of Field Effect zaoferuje możliwość zapewnienia poprawnej optycznej głębi ostrości, AMD FidelityFX Lens umożliwia wykorzystanie jednego z wielu efektów soczewkowych pokroju winiety, ziarna czy aberracji chromatycznej. FidelityFX Blur to natomiast rozwiązanie, które optymalizuje kernele rozmycia, zapewniające wiarygodne i świetnie się spisujące efekty.
Firma zdecydowała się również sprawdzić, że AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) 3 ma zapewnić połączenie skalowania znanego z FSR 2 wraz z zupełnie nową funkcją AMD Fluid Motion Frames przygotowywaną pod kątem uzyskania nawet podwojenia liczby klatek na sekundę, we wspieranych tytułach. Inżynierzy udostępnią twórcom rozwiązanie w ramach otwartej licencji MIT, umożliwiającej sprawną integrację.
Zapoznaj się także z/Przeczytaj też/również z: Na rynku zadebiutował 44,5-calowy monitor Philips 45B1U6900C! Jaką specyfikacją dysponuje potwór w proporcjach 32:9?
Wszystko zgodnie z planem powinno zagości w GitHub i GPUOpen w 2 kwartale 2023 roku, zatem już niebawem spodziewać się można premiery. FSR 3.0 ma natomiast ukazać się jeszcze w tym roku, przy czym dokładny termin nie jest obecnie znany.
Poniżej ujrzeć możecie także specjalną wersję demonstracyjną rozwiązania Epic Games znanego jako MetaHuman Animator, opracowaną przez zespół Ninja Theory. Poniższe wideo bazuje na przygotowaniu w "kilka minut" efektownej animacji twarzy, którą prześledzić można dzięki wykorzystaniu w procesie procesora AMD Ryzen Threadripper PRO oraz karty graficznej AMD Radeon RX 7900 XTX.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu