Platige Image podzieliło się ciekawostkami związanymi z ostatnim zwiastunem Call of Duty Black Ops Cold War, ukazującego zawartość Pierwszego Sezonu gry.
7 grudnia doczekaliśmy się zaprezentowania zwiastuna, promującego pierwszy sezon ostatniej odsłony serii Call of Duty, która doczekała się efektownego wprowadzenia do klimatu atrakcji.
Materiał dla Activision opracowała polska firma Platige Image, znana nam wcześniej ze zwiastunów Wiedźmina 3 Dziki Gon, otwierając przed graczami, także i tym razem nowe, emocjonujące wydarzenia przypominające chociażby zwiastun o Artemie do Metro Exodus.
Materiał opierający się na projektach Karola Klonowskiego, skutecznie łączy ze sobą wiele ważnych scen ze scenariusza, mieszając obrazy i animacje 3D i 2D, kreując z nich efektowny kolaż wizualny.
Firma powoli przygotowuje się do przyszłego roku, opracowując obecnie szereg materiałów i zwiastunów, które będziemy mogli obserwować w najbliższych miesiącach.
- Activision to fantastyczny zespół, pozytywnych i bardzo kreatywnych ludzi. Bardzo sobie cenię takie produkcje, w których stajemy się prawdziwym partnerem dla klienta, gdzie jest miejsce na kreatywny i pełen obustronnego szacunku dialog. Podejmując się pracy nad tym projektem czuliśmy na sobie dużą odpowiedzialność, ale również, jako fani serii, ogromną ekscytację! – komentuje Damian Nenow. - Na przestrzeni storyboardu, animatiku i prewizu przetłumaczyliśmy tekst scenariusza na język filmowy, proponując choreografię, jej umiejscowienie w scenografii, montaż i kompletny, filmowy kształt trailera. -
- Scenariusz to dopiero zalążek do niezliczonych możliwości ich dalszej interpretacji. Każdy z tych elementów trzeba rozwinąć i przekuć na świat naszego CGI. – dodaje Hubert Zegardło. - Dzieje się to zarówno od strony technicznej-assetowej, na przykład poprzez zinterpretowanie niemal na nowo postaci o bardzo ograniczonej ilości detalu w grze, nadanie jej w formy miliono-poligonowego zdetalizowanego modelu; a także ujęciowej, przez zaproponowanie odpowiednich kadrów, gry aktorskiej czy też oświetlenia wirtualnego planu.
- Pierwsza część trailera, miała pokazać brutalną naturę napadu oraz gniew jednego z głównych bohaterów. Karol podkreślił te potrzeby mrocznym klimatem światła oraz akcentami czerwieni. – wyjaśnia Hubert Zegardło. - Druga część z kolei to chęć wprowadzenia widza gracza w wyjątkowy klimat lat 80-tych, stąd pełne kolorów wnętrza centrum handlowego, rozświetlone popularnymi wówczas neonami.
- Sekwencja „kolażu fotografii” miała początkowo służyć jako typowa retrospekcja. Jej dwuwymiarowy charakter miał też w dużym stopniu zoptymalizować produkcję i nadać jej bardziej emocjonalny wymiar. Prowadzony przez Karola Klonowskiego zespół nadał tej scenie bardzo przekonujący charakter wizualny, a sam pomysł i efekt końcowy zostały świetnie przyjęte. – uzupełnia Damian Nenow.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu