Maciej Gaffke | 11 grudnia 2022, 20:00
Call of Duty: Modern Warfare 2 zdecydowanie zdominowało inne tytuły w Stanach Zjednoczonych. Produkcja Activision Blizzard stała się najlepiej sprzedającą się grą w tym roku na tamtejszym rynku, wyprzedzając Elden Ring.
Raport na temat sprzedaży gier w Stanach Zjednoczonych został opublikowany przez NPD Group. Zaledwie kilka dni po premierze w październiku, Call of Duty: Modern Warfare 2 trafiło na szczyt sprzedaży. Gra utrzymała się tam także przez kolejny miesiąc, nie dając się pokonać debiutującym tytułom, a przypomnijmy, że do sprzedaży trafił wtedy między innymi God of War Ragnarok czy Sonic Frontiers.
Do końca roku tytuł Activision Blizzard również nie spadł z pozycji lidera. Strzelanka sprzedawała się lepiej niż Elden Ring, który został niedawno uhonorowany tytułem gry roku. Warto wspomnieć, że Call of Duty: Modern Warfare 2 ustanowiło rekord marki, osiągając sprzedaż na poziomie miliarda dolarów w ciągu 10 dni od debiutu.
To pokazuje, jak wielką popularnością cieszy się ta seria. Paradoksalnie, może to być problem dla twórców i Microsoftu, którzy nadal starają się o zatwierdzenie swojej transakcji. Federalna Komisja Handlu w Stanach Zjednoczonych planuje zablokować to przejęcie, tłumacząc to sporym wpływem na konkurencyjność, o którą obawia się Sony. Widząc wyniki sprzedaży Call of Duty okazuje się, że nie bezpodstawnie.
Call of Duty Modern Warfare 2 reboot zadebiutowało 28 października 2022 roku. Gra jest dostępna na Xbox Series S, Xbox Series X, Xbox One, komputery osobiste oraz PlayStation 4 i PlayStation 5.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: https://www.videogameschronicle.com/news/modern-warfare-2-overtakes-elden-ring-as-2022s-best-selling-game-in-the-us/
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu