Studio Targem Games oraz Gaijin Entertainment (znani przede wszystkim z War thunder) świętują dzisiaj wielki sukces swojej najnowszej produkcji, Crossout. Post-apokaliptyczna gra, dostępna na PC, PS4 i Xbox One w formacie free-to-play, w miesiąc po premierze osiągnęła poziom 3 milionów graczy.
Kierowcy czy piloci spędzili miliony godzin w trakcie, których stworzyli najbardziej nieprawdopodobne pojazdy, walczyli, ścigali się i niszczyli hordy przeciwników.
- Wielu graczy, którzy testowali Crossout przed jej premierą np. na E3 lub na Gamescom, jak również w czasie zamkniętych beta testów, przesyłało nam bardzo pozytywne opinie o grze. W dniu premiery byliśmy szczęśliwi wiedząc, że kolejni testerzy będą mieli okazję zrecenzować nasz tytuł – komentuje Stanisław Skorb, CEO studia Targem Games. – Poświęciliśmy mnóstwo czasu, energii oraz wyrzeczeń tworząc Crossout. Pragniemy by stał się unikalnym produktem. To wręcz niesamowite, że udało się nam osiągnąć tak wielki sukces w tak krótkim czasie. Cały czas rozwijamy się i mamy nowe pomysły na rozbudowę tytułu. Gra jest ciągle aktualizowana i udoskonalana. W przyszłym tygodniu gracze mogą spodziewać się nowej zawartości w trybach PvE, nowych nacji, części do pojazdów oraz trybów gry! – dodaje Skorb.
Post-apokaliptyczny świat lubi wciągać bez granic. Sam też nie jest w stanie wybaczyć popełnianych błędów i zazwyczaj za nie właśnie płaci się najsurowiej. Szaleni kierowcy i piloci z całego świata stworzyli niesamowite maszyny, siejące zagładę na pustkowiu i w szeregach przeciwników. Mamy tutaj wszystko od szybkiego trójkołowca wyglądającego jak skrzyżowanie strzelby z quadem, poprzez rajdówkę napędzana atomową rakietą i kilku wieżowy czołg przypominający statek kosmiczny. Tutaj nie znajdzie się dwóch takich samych maszyn, każda jest unikatowa i tak samo niebezpieczna.
Chcecie stworzyć opancerzony furgon ale żeby wyglądał jeszcze jak pionowzlot i najlepiej miał osiem skrzydeł i kilkanaście plujących ołowiem karabinów? Żaden problem wchodzicie tworzycie i w razie potrzeby modyfikujecie żeby efekt końcowy was samych zadowolił. Do dyspozycji mamy wszystko od wiertła poprzez karabiny i wyrzutnie rakiet, aż po drony i skomplikowane systemy maskujące, do wyboru do koloru. Tworząc mechanizm bojowy można go sprzedać w dostępnym systemie aukcyjnym innym graczom.
Tyle o grze a teraz podsumowując w liczbach, od 30 maja do dnia dzisiejszego gracze zniszczyli prawie 150 000 000 pojazdów w PvP oraz 1 500 000 Lewiatanów, konstrukcji tworzonych przez graczy w trybie PvE. Liczby stale rosną i być może za kolejny miesiąc znowu będzie co świętować. Życzymy powodzenia twórcom i dalszych sukcesów w dostarczaniu elektronicznej rozrywki spragnionym masom graczy.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Wygląda super trzeba będzie wypróbować. Fajne wehikuły zaprezentowali na materiale wyglądają jak wyjęte z Mad Maxa.