Hunt przeszło długą drogę produkcyjną i z kooperacyjnej gry dla czterech zmieniło się w ciekawą grę PvP z elementem polowania na potwory. Co Crytek przygotowuje w Showdown?
Po pierwsze spore zmiany, które zaczynają się na kamerze (tym razem tryb FPP) i kończą na głównym założeniu (walka z innymi graczami, a nie współpraca). Na obecnym etapie tytuł ten prezentuje się znacznie ciekawiej i z pewnością łatwiej będzie mu przyciągnąć uwagę większej ilości graczy.
Po drugie stylistyka, choć w tej kwestii po prostu dokonano kroku naprzód. Wcześniej również było mrocznie, jednakże tutaj światło stanowi istotny element podczas grania w nocy. Co ciekawe na screenach możemy zobaczyć jakąś miejscówkę za dnia, która prezentuje się drastycznie inaczej. Być może już niebawem będziemy mieli okazję porównać grafiki w zależności od pory dnia.
Po trzecie ciekawa rozgrywka, która ma w sobie łączyć elementy polowania, skradania się oraz brutalnej walki nie tyko o przetrwanie. Twórcy (Magnus Larbrant i Chris Auty) na poniższym zwiastunie doskonale zobrazowali nam na czym polega gra, jednakże mam pewne obawy dotyczące tego jakby nie patrzeć wyreżyserowanego zwiastuna.
Po czwarte niezły czas meczu, jak deklarują twórcy większość starć odbywać się będzie w przedziale czasowym od 20 do 40 minut, a w poniższym wideo przygotowano sceny najlepiej oddające to czym Hunt: Showdown ma być w zamyśle.
Gra skierowana jest na PC i być może gdy tam osiągnie sukces szybko zostanie przeportowana na nowe platformy (czyt. konsole). Mam szczerą nadzieję, że Crytek stworzy dla nas naprawdę klimatyczną grę, w której gracze będą starać się odgrywać swoje role. Obawiam się jedynie tego, że część może mieć to gdzieś i będzie innym psuła zabawę, niestety na to nic nie poradzimy...
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Oby zaskoczyła nas pozytywnie :)