Poznaliśmy datę konferencji Gaming na Giełdzie VII! Kiedy odbędzie się edycja nakierowana na tematykę marketingu gier?

lubiegrac news Poznaliśmy datę konferencji Gaming na Giełdzie VII! Kiedy
Poznaliśmy datę konferencji Gaming na Giełdzie VII! Kiedy odbędzie się edycja nakierowana na tematykę marketingu gier?



Tamer Adas | 2 listopada 2021, 21:05

Poznaliśmy datę Gaming na Giełdzie VII, kolejnej edycji branżowej konferencji, która jesienią 2021 roku skoncentruje się na marketingu oraz promowaniu gier. To jednak nie koniec atrakcji, które odbędą się jeszcze w tym miesiącu!

Nadciąga kolejna edycja Gaming na Giełdzie VII!

Dziś oficjalnie ujawniono termin oraz część z atrakcji, które odbędą się w ramach siódmej edycji konferencji Gaming na Giełdzie. W drugiej połowie listopada tym razem skoncentruje się ona na marketingu oraz promocji gier, jednocześnie poruszając między innymi losy targów oraz wydarzeń, które w 2021 roku powróciły do tradycyjnej czy hybrydowej formy.

Prowadzący konferencji Gaming na Giełdzie 7

Wydarzenie poprowadzą Mateusz Witczak (Polskigamedev.pl) oraz Paweł Hekman (Polygamia), którym towarzyszyć będzie Dominika Szot (aktywistka działająca o zwiększenie roli kobiet w branży gier) oraz Mariusz Klamra (prezes gry-online.pl). Tradycyjnie nie zabraknie również Kamila Klinowskiego, który stanie na czele panelu analityczno-finansowego.

Goście Gamingu na Giełdzie VII

W gronie gości znajdą się przedstawiciele znanych branżowych marek, takich jak, chociażby Bloober Team, Creepy Jar, PlayWay i People Can Fly (reprezentowanych przez samych prezesów).

Wydarzenie po raz kolejny zostanie zorganizowane przez Strict Minds, ze współorganizatorami w postaci Giełdy Papierów Wartościowych oraz Polskigamedev.pl i StockWatch.pl.

Zapoznaj się także z: Opera GX startuje z grą Operius, zwycięskim projektem z GameJamu!

O... Gaming na Giełdzie VII: Marketing w grach - jak robić to dobrze?

 

Budżety promocyjne nowych produktów są coraz wyższe i niejednokrotnie przerastają koszty stworzenia samej gry, dlatego warto zadać pytania dotyczące tego stanu rzeczy. Zebrani goście opowiedzą o marketingu na wszystkich platformach - zaczynając na PC, poprzez konsole PlayStation, Xbox i Nintendo, a na smartfonach kończąc - komentuje Anna Budzyńska, PR Manager Strict Minds.

Nigdy dotychczas tematyka "Gamingu na Giełdzie" nie była równie szeroka! Podczas siódmej edycji zastanowimy się nad niełatwą współpracą twórców, dziennikarzy i specjalistów od marketingu, a więc relacji, która powinna przebiegać symbiotycznie, a nie pasożytniczo. Z naszymi gośćmi omówimy rolę tradycyjnych mediów w dobie internetu, przeprowadzimy debatę na temat działań promocyjnych i influencerskich, dyrektorów marketingu skłonimy do rachunku sumienia, a wraz ze streamerami zajrzymy za kulisy ich pracy. Mam nadzieję, że 16. i 17. listopada spotkamy się także z Wami, naszymi Czytelnikami i Czytelniczkami - komentuje Mateusz Witczak, redaktor naczelny portalu Polskigamedev.pl

W czasach cyfrowej dystrybucji na platformach takich jak Steam, gracze mogą co roku wybierać z tysięcy nowych gier. W takich warunkach nawet niezłe tytuły mogą zostać niezauważone, a nadal niewiele polskich studiów dysponuje mocnym IP. Kluczowe znaczenie odgrywa marketing, który będzie motywem przewodnim siódmej edycji Gamingu na Giełdzie. Podobnie jak w poprzedniej edycji, panelom dyskusyjnym będą towarzyszyły czaty inwestorskie, podczas których zarządy zaprezentują swoje wyniki i plany wydawnicze oraz odpowiedzą na pytania inwestorów – komentuje Łukasz Konopko, prezes StockWatch.pl

Twórcy gier na GPW są podmiotami wyjątkowymi – większość przychodów generują poza granicami kraju, w związku z czym posiadają prężnie działające zespoły marketingowe. Dynamiczny rozwój branży gamedev oraz rosnąca na tym rynku konkurencja sprawiają, że promocja tytułów i dotarcie do konsumentów stanowi coraz ważniejszą część działań każdego twórcy gier. Jednocześnie, zainteresowanie giełdą wśród młodych zespołów gamedev nie słabnie – w kolejce do wejścia na GPW mamy kilkanaście podmiotów, których większość ma już szeroko zakrojone plany marketingowe i wydawnicze - komentuje Dariusz Mejszutowicz, Wicedyrektor Działu Rynku Pierwotnego, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.

 

Data Gaming na Giełdzie VII

Konferencja Gaming na Giełdzie VII: Marketing w grach - jak robić to dobrze? odbędzie się w terminie 16 i 17 listopada 2022 roku.

Profil wydarzenia na Facebooku

Harmonogram czatów

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners