Tamer Adas | 2 listopada 2021, 21:05
Poznaliśmy datę Gaming na Giełdzie VII, kolejnej edycji branżowej konferencji, która jesienią 2021 roku skoncentruje się na marketingu oraz promowaniu gier. To jednak nie koniec atrakcji, które odbędą się jeszcze w tym miesiącu!
Dziś oficjalnie ujawniono termin oraz część z atrakcji, które odbędą się w ramach siódmej edycji konferencji Gaming na Giełdzie. W drugiej połowie listopada tym razem skoncentruje się ona na marketingu oraz promocji gier, jednocześnie poruszając między innymi losy targów oraz wydarzeń, które w 2021 roku powróciły do tradycyjnej czy hybrydowej formy.
Wydarzenie poprowadzą Mateusz Witczak (Polskigamedev.pl) oraz Paweł Hekman (Polygamia), którym towarzyszyć będzie Dominika Szot (aktywistka działająca o zwiększenie roli kobiet w branży gier) oraz Mariusz Klamra (prezes gry-online.pl). Tradycyjnie nie zabraknie również Kamila Klinowskiego, który stanie na czele panelu analityczno-finansowego.
W gronie gości znajdą się przedstawiciele znanych branżowych marek, takich jak, chociażby Bloober Team, Creepy Jar, PlayWay i People Can Fly (reprezentowanych przez samych prezesów).
Wydarzenie po raz kolejny zostanie zorganizowane przez Strict Minds, ze współorganizatorami w postaci Giełdy Papierów Wartościowych oraz Polskigamedev.pl i StockWatch.pl.
Zapoznaj się także z: Opera GX startuje z grą Operius, zwycięskim projektem z GameJamu!
Budżety promocyjne nowych produktów są coraz wyższe i niejednokrotnie przerastają koszty stworzenia samej gry, dlatego warto zadać pytania dotyczące tego stanu rzeczy. Zebrani goście opowiedzą o marketingu na wszystkich platformach - zaczynając na PC, poprzez konsole PlayStation, Xbox i Nintendo, a na smartfonach kończąc - komentuje Anna Budzyńska, PR Manager Strict Minds.
Nigdy dotychczas tematyka "Gamingu na Giełdzie" nie była równie szeroka! Podczas siódmej edycji zastanowimy się nad niełatwą współpracą twórców, dziennikarzy i specjalistów od marketingu, a więc relacji, która powinna przebiegać symbiotycznie, a nie pasożytniczo. Z naszymi gośćmi omówimy rolę tradycyjnych mediów w dobie internetu, przeprowadzimy debatę na temat działań promocyjnych i influencerskich, dyrektorów marketingu skłonimy do rachunku sumienia, a wraz ze streamerami zajrzymy za kulisy ich pracy. Mam nadzieję, że 16. i 17. listopada spotkamy się także z Wami, naszymi Czytelnikami i Czytelniczkami - komentuje Mateusz Witczak, redaktor naczelny portalu Polskigamedev.pl
W czasach cyfrowej dystrybucji na platformach takich jak Steam, gracze mogą co roku wybierać z tysięcy nowych gier. W takich warunkach nawet niezłe tytuły mogą zostać niezauważone, a nadal niewiele polskich studiów dysponuje mocnym IP. Kluczowe znaczenie odgrywa marketing, który będzie motywem przewodnim siódmej edycji Gamingu na Giełdzie. Podobnie jak w poprzedniej edycji, panelom dyskusyjnym będą towarzyszyły czaty inwestorskie, podczas których zarządy zaprezentują swoje wyniki i plany wydawnicze oraz odpowiedzą na pytania inwestorów – komentuje Łukasz Konopko, prezes StockWatch.pl
Twórcy gier na GPW są podmiotami wyjątkowymi – większość przychodów generują poza granicami kraju, w związku z czym posiadają prężnie działające zespoły marketingowe. Dynamiczny rozwój branży gamedev oraz rosnąca na tym rynku konkurencja sprawiają, że promocja tytułów i dotarcie do konsumentów stanowi coraz ważniejszą część działań każdego twórcy gier. Jednocześnie, zainteresowanie giełdą wśród młodych zespołów gamedev nie słabnie – w kolejce do wejścia na GPW mamy kilkanaście podmiotów, których większość ma już szeroko zakrojone plany marketingowe i wydawnicze - komentuje Dariusz Mejszutowicz, Wicedyrektor Działu Rynku Pierwotnego, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.
Konferencja Gaming na Giełdzie VII: Marketing w grach - jak robić to dobrze? odbędzie się w terminie 16 i 17 listopada 2022 roku.
Profil wydarzenia na Facebooku
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu