W związku z premierą gry na PS4 David Cage odpowiedział na oficjalnej stronie PlayStation o kulisach powstawania Beyond: Two Souls.
Moim zdaniem gra ta jest zlepkiem znanym nam z wielu filmów kalk. Nie zmienia to faktu, że gra się w to bardzo przyjemnie. Cage twierdzi jednak, ze nie był świadom tych podobieństw:
Jest prawdopodobnie wiele znajomych motywów, które zauważą gracze, ale nie zdawałem sobie z tego sprawy pisząc scenariusz. Ta opowieść jest mieszanką różnych uczuć: jak to jest być porzuconym czy odtrąconym na imprezie urodzinowej, zdesperowanym i samotnym, zdradzonym i bezdomnym; oraz zawarłem tam momenty, których sam doświadczyłem.
Niestety w grze tego nie widać. Rozgrywka wydaje się raczej płytka zarówno jeśli chodzi o fabułę, jak i postaci - wliczając główną bohaterkę. Mimo tego Cage twierdzi, że to opowieść bardzo osobista, a wątki supernaturalne i motyw CIA są jedynie pretekstem do jej przekazania.
Produkcja zdecydowanie bardzo klimatyczna, bardzo mi się podoba przedstawienie historii głównej bohaterki poprzez urywki z jej życia. Moim zdaniem jedna z lepszych produkcji tego typu.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Produkcja zdecydowanie bardzo klimatyczna, bardzo mi się podoba przedstawienie historii głównej bohaterki poprzez urywki z jej życia. Moim zdaniem jedna z lepszych produkcji tego typu.