DayZ to jedna z większych niespodzianek ostatnich lat. Fani pokochali adrenalinę, która wzrastała na widok innych graczy. Zombie stały się drugorzędne pomimo, że to właśnie one miały przewagę i możliwości by zniszczyć doszczętnie rasę ludzką.
Bohemia zamierza dać kolejne możliwości graczom, co zapowiedziała w raporcie kwartalnym na drugi okres (kwiecień, maj, czerwiec). Ogłoszono nowe elementy, które pojawią się w najbliższym czasie:
Pojazdy:W nadchodzącym kwartale powinniśmy doczekać się sporych usprawnień w tej materii. Pojawi się więcej wozów, przedmioty z nimi związane (np. akumulatory), a także poprawiony model jazdy i fizyki, kierujący się w stronę symulacji (np. ręczną skrzynię biegów).
Ekonomia łupów:Twórcy wezmą pod lupę ilość i rodzaj łupów pojawiających się w poszczególnych sektorach świata gry, co ma zagwarantować lepiej zorganizowaną progresję postaci graczy wraz z ich migrowaniem z wybrzeża w głąb Czarnorusi. Jednocześnie zmiany mają skłonić użytkowników do częstszego zaopatrywania się w żywność dzięki uprawie roślin, gotowaniu i łowiectwu.
Nowy renderer:Do końca maja opracowany zostanie nowy moduł renderujący silnika Enfusion. Oznacza to przede wszystkim koniec wsparcia dla bibliotek DirectX 9. Pozwoli to jednocześnie na usprawnienia graficzne w zakresie efektów takich jak ogień, flary, krwawienie oraz implementację wolumetrycznej mgły.
Sztuczna inteligencja: Twórcy rozpoczęli proces gruntownego przerabiania SI zainfekowanych i zwierząt. Celem zmian jest uwypuklenie roli skradania się – gracze mają zdołać wymknąć się pogoni zombiaków, dzięki własnemu sprytowi zamiast odgryzania się ołowiem i/lub ciosami maczetą, a także być w stanie podejść niepostrzeżenie zwierzynę łowną.
Choroby: Począwszy od eskperymentalnej implementacji cholery (pod koniec pierwszego kwartału), deweloper wzbogaci świat Czarnorusi o wiele dolegliwości, którymi nierozważni (lub po prostu pechowi) gracze będą mogli się zarazić – oprócz wspomnianej cholery uświadczymy m.in. infekcje grypy i dur brzuszny. System leczenia chorób zostanie zintegrowany z obecnymi już w grze mechanizmami zdrowia i medycyny.
Gotowanie i uprawa roślin: W tym przypadku większość usprawnień została już wprowadzona. Dodatkowo poprawki w gotowaniu umożliwiły symulację nagrzewania wszelkich przedmiotów, wliczając w to efekty takie jak np. pękanie puszek z farbą w sprayu. Dodatkowo rozwijanie „centralnej ekonomii” ma sprawić, że obiekty w rodzaju piecyków postawionych przez graczy będą pozostawały w świecie gry na stałe.
Zabezpieczenia przeciwko oszustwom: Twórcy korzystają z technologii BattlEye i nieustannie ją rozwijają, starając się przeciwdziałać wszelkim formom „cheatowania”.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Nie boje sie powiedziec ze gra bedzie przebudowana praktycznie calkowicie to bedzie rewolucja w DayZ