Dead by Daylight został ciepło przyjęty szczególnie w kręgach streamerów oraz youtuberów, którzy wraz z oglądającymi świetnie się bawią horrorem akcji od ekipy Behaviour.
W nieco ponad tydzień udało się sprzedać aż 270 tysięcy sztuk, co dla tak niewielkiego projektu zdecydowanie jest sukcesem. Pomimo, że część graczy narzeka na liczne błędy, problemy z balansem oraz ograniczoną zawartością nie można odmówić tej produkcji.
Plotki głosiły, że premiera została przesunięta do przodu ze względu na zapowiedź bezpośredniego konkurenta - gry opartej na uniwersum Piątek 13-stego. Może być w tym trochę prawdy spoglądając na niektóre niedociągnięcia. Bez wątpienia jednak dobra sprzedaż na pewno przełoży się na dłuższy żywot tej produkcji, co jest najistotniejsze.
Trzeba jednak przyznać, że produkcje multiplayerowe zyskały w ostatnim czasie bardzo dużą popularność ze względu na streamerów. Z drugiej strony tracą na tym twórcy gier skupionych na fabule, która w dodatku nie rozgałęzia się i nie ma zbyt wielu mechanizmów wpływających na bardzo osobiste wrażenia z gry. Tak jednak wygląda i działa nasza branża obecnie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu