Polskie studio Moonlit radzi sobie coraz lepiej, ponieważ i Deadliest Catch radzi sobie coraz lepiej, a Model Builder budzi zainteresowanie.
Niedawno wspominaliśmy Wam o wejściu do Wczesnego Dostępu Deadliest Catch: The Game, tymczasem gra ma się coraz lepiej oraz cieszy się wciąż pojawiającymi się pozytywnymi ocenami. Tytuł bazujący na licencji Najniebezpieczniejszy Zawód Świata od Discovery, radzi sobie naprawdę dobrze zewzględu na rosnąć liczbę pozytywnych opinii.
Projekt oczywiście będzie wspierany kolejną dawką treści aż do pełnej wersji mającej się ukazać w 2020 roku, do tego czasu liczyć możemy na wprowadzenie trybu współpracy z załogą czy na system rankingowy.
Ponadto zapomnieć nie można także o Model Builderze, który dynamicznie zyskuje graczy śledzących ten tytuł i umieszczających go do swojej Listy Życzeń. Szczególnie dużym zainteresowaniem produkcja cieszy się obecnie w dużym Chińskim rynku, który bez wątpienia jest bardzo atrakcyjny z powodu gigantycznej wręcz liczby potencjalnych graczy.
W przypadku tej gry jeszcze nie mamy daty premiery, w związku z czym musimy zaczekać na konkretniejsze informacje.
- W dniu premiery gry w Early Access mieliśmy ok. 60% pozytywnych recenzji. To nie jest imponujący wynik, ale warto zwrócić uwagę, że były one zaniżone przez użytkowników krajów nieanglojęzycznych, którzy niekoniecznie są zaznajomieni z wersją gry w formie wczesnego dostępu (rozwojowej). Jeśli liczyć tylko język angielski, liczba pozytywnych komentarzy wynosiła 75%. Obecna średnia szybko dąży do tego poziomu (aktualnie 69%). Czekamy wciąż na zasadniczą promocję gry przez Discovery, co naturalnie przełoży się na wzrost jej rozpoznawalności oraz sprzedaż – podkreśla Michał Gardeła, prezes Moonlit S.A.
- Plany produkcyjne na najbliższą przyszłość obejmują rozwój mechaniki zarządzania załogą statku oraz dodawanie kolejnych ficzerów i elementów rozgrywki. Na bieżąco wprowadzamy też kolejne wersje językowe. Zmiany oraz nowe elementy rozgrywki są konsultowane ze sporą społecznością graczy zgromadzoną na oficjalnym serwerze Discord. Potencjał Deadliest Catch: The Game jest duży, dlatego nie wątpimy w sukces naszej produkcji. – kontynuuje prezes Moonlit.
- W ciągu ostatnich tygodni Model Builder pojawił się na liście najbardziej oczekiwanych gier na platformie Steam i nadal bardzo szybko awansuje w jej rankingu. Obserwujemy także spore zainteresowanie projektem na platformach społecznościowych. Na tak wczesnym etapie produkcji jest to świetny predyktor sukcesu. Naszą wiarę w ten tytuł podnosi również fakt, że informacje o nadchodzącej produkcji dotarła do najliczniejszego grona odbiorców na rynku gier i konsol - mieszkańców Chin, co przełożyło się na wyraźny wzrost liczby dodań do wishlisty– mówi Michał Gardeła.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu