nocarz | 6 grudnia 2016, 18:00
Tegoroczna konferencja Sony PSX 2016 dała graczom kilkanaście powodów do zadowolenia dzięki prezentacji zbliżających się premier na Playstation 4. Jedną z nich jest Death Stranding, którego nowy zwiastun został zaprezentowany także na The Game Award 2016.
Hideo Kojima jednak dopiero na PSX 2016 zdradził, że gra powstaje na silniku przygotowanym przez studio Guerilla Games, poprzedni silnik Fox Engine Kojima musiał pozostawić w Konami. Nowy silnik Decima jest technologią wykorzystaną w takich produkcjach jak Horizon Zero Dawn czy Killzone.
Zespół Kojimy otrzymał , po rozmowach z przedstawicielami studia, kod źródłowy silnika i zaraz wprowadził do niego kilka modyfikacji, związanych głównie z oświetleniem. Zmiany zostały podyktowane tym, że styl graficzny będzie odbiegał od Horizon Zero Dawn, a Death Stranding jest produkcją stawiającą na fotorealizm.
Kojima przyznał, że to nie jest jednorazowa współpraca z Guerilla Games. Mały zespół z Kojima Productions będzie oddelegowany do głównej siedziby twórców Killzone, żeby rozwijać udostępnioną Decimę.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu