Death Strandingdoczekało się kilku informacji o publikacji wkrótce godziny rozgrywki, zagubieniu Kojimy i poziomach trudności. Co się dowiedzieliśmy?
Studio Hideo Kojimy wybiera się zgodnie z wcześniejszymi materiałami na targi Tokyo Game Show 2019, gdzie prezentowane ma być najpierw aż 50 minut z rozgrywki, po czym odbędzie się druga sesja z jeszcze 30 wraz z komentarzem twórców na żywo.
Ponadto dowiedzieliśmy się, że dostępne będzie kilka poziomów trudności, w tym nie zabraknie najniższego stawiającego na czyste doświadczenie filmowe. W takiej jakości, produkcja może przyciągnąć "niedzielnych" graczy.
Na koniec pozostawiliśmy sobie nieco załamującą oraz zabawą kwestię. Otóż w rozmowie z Financial Times sam Hideo Kojima zadeklarował, że... sam nie rozumie swojej gry. Projekt jest już w na tyle rozbudowanym etapie, że wkrótce przekonamy się co z tego wyszło, a co za tym idzie być może sam znany deweloper dowiedzie się nad czym pracował przez tyle czasu :P
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu