Debiutancki epizod przygodówki narracyjnej science - fiction, stworzonej przez weteranów Ubisoftu, otrzymał datę premiery. Odcinek pierwszy z sześciu zadebiutuje jeszcze tego lata.
O grze, która zabiera graczy w przyszłość wspominaliśmy już przy okazji kampanii na Kickstarterze i dostępnej wersji demonstracyjnej. Projekt, który jest dziełem niezależnego studia Epsilon Games, w które skład wchodzi zespół Ubisoftu, z współzałożycielką - Anne Gibeault, to gra skupiająca się na narracji, ale i nie pozbawiona łamigłówek, z niewielkimi wpływami RPG. Pierwszy z sześciu odcinków, noszący tytuł: Destination Primus Vita - Episode 1: Austin, opowiadający historię tytułowego Austina zadebiutuje na Steam w wersji na PC i Mac 16 sierpnia.
Przenosimy się daleko w przyszłość, do roku 3044, gdzie obca rasa, zwana jako "The Shatters" ukradła całą ziemską wodę. Jedyną nadzieją dla ludzkości jest teraz grupka sześciu kosmicznych podróżników, załoga 121 składająca się z sześciu kobiet i mężczyzn, która musi dotrzeć na planetę Primus Vita, by odzyskać to co zostało im skradzione. Ta sześcioosobowa społeczność to najlepsza grupka ludzi, składająca się z fizyków kwantowych, wojskowych, botaników i ekspertów od komunikacji, każdy z nich jest gotowy poświęcić wszystko, aby pomóc swojej planecie.
Gracz będzie zatem zarządzał relacjami między grupą ludzi, poprzez narrację, która przeplata się i łączy z każdą odmienną postacią gry, ale także rozwiąże zagadki z AI swojego statku, aby zachować ostrość umysłu podczas pobytu w krio-śnie podczas podróży.
Każdy odcinek gry, to historia inne osoby, innego członka załogi, choć wszystkie z sobą się splatają, odkrywając liczne tajemnice i głębsze wątki narracyjne. Podróżując na planetę Primus Vita załoga znajduje się w stanie hibernacji, a ich ostrość umysłu sprawdzana jest przez sztuczną inteligencję statku w testach kognitywnych. Wyciąganie wspomnień każdego członka i połączenie ich z zagadkami wyzwala zarówno rozwiązywanie problemów i inteligencję oraz emocję. Rozwiązywanie zagadek NIM wymaga pracy zespołowej, ponieważ odpowiedzi kryją się w różnej narracji.
"Realistycznie, popełniające błędy postacie i skomplikowane, dopracowane relacje były naszymi kluczowymi celami w Destination Primus Vita ", powiedziała Anne Gibeault, autorka kreacji graficznych i komiksów w Epsilon Games. "Wierzymy, że te aspekty wzmacniają naszą historię o nadziei, zaufaniu i eksploracji zarówno ogromu przestrzeni, jak i głębi naszego wewnętrznego ja. "
Cena Destination Primus Vita została ustalona na 7,99 USD za każdy odcinek lub 39,99 USD za wszystkie sześć epizodów. Gra dostępna będzie Steamie na komputery PC i Mac.
Hmm....dzielenie na epizody, odcinki, części, jak zwał, tak zwał to już groważeby nie powiedzieć, pewnik. To już się chyba nie zmieni. Jednak jak epizodyczny tytuł godny uwagi i na kolejny odcinek nie trzeba czekać pół roku lub dłużej to to, że jest dzielony nie przekłada się, przynajmniej w moim przypadku na jego ocenę :) Jak będzie w przypadku Destination Primus Vita? Trudno na razie powiedzieć....zobaczymy ;)
Dzielenie na odcinki ostatniemu Hitmanowi za bardzo nie pomogło (chociaż ostatecznie nie sprzedał się źle). Pytanie, czy tutaj uwaga zostanie przyciągnięta.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Jakoś ma to swój klimat nie powiem. Zobaczymy co będzie dalej w takim przypadku ;)