Destiny: Age of Triumph to ostatnia tego typu przygoda w tym uniwersum. Activision i Bungie szykuje się do zapowiedzi kontynuacji.
Destiny 2 zostało w zasadzie zapowiedziane, jednakże twórcy postanowili oficjalnie zakończyć żywot pierwszej odsłony za sprawą ostatniego rozszerzenia - Age of Triumph. Twórcy przygotowali masę nowej zawartości, ikoniczne raidy oraz wyzwań, które będzie można wypełnić w Księdze Rekordów. Ponadto znalazł się nowy modifikator misji (Daybreak Nightfall), mocniejsze pancerze oraz kilka niespodzianek.
Przy okazji dowiedzieliśmy się dziś, że działaniami PR, w kwestii tej marki, w naszym kraju zajmie się firma Kool Things. Wydawca lokalny - CDP.PL wciąż będzie odpowiedzialny za zadziała wydawnicze w Polsce. Już niebawem przekonamy się o możliwych zmianach dotyczących strategii promocji nowej odsłony Destiny.
Taka decyzja może okazać się szczególnie istotna podczas szerokich działań marketingowych, które z pewnością będą miały na celu jeszcze większe rozwinięcie uniwersum oraz poszerzenie bazy graczy, która już w przypadku pierwszej odsłony była spora.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu