Diablo IV znajduje się obecnie (chyba) w dobrym rękach, o czym świadczy kolejna wypowiedzi Davida Kima, człowieka niezwykle cenionego za "uratowanie" SC II.
Wspomniany twórca udzielił wywiadu, w którym pojawiła się interesująca kwestia dotycząca budowania swojej postaci. Otóż w czwarta odsłona ma zapewnić nam jeszcze więcej narzędzi do stworzenia sobie najbardziej pasującej postaci bez względu na klasę.
Od tej pory ilość czarów, kombinacji oraz umiejętności będzie otwarta na wzór "Dwójki", przy czym nie wiemy jeszcze dokładnie o jak obszernym systemie mówimy. W końcu przebicie takiego Path of Exile 2 jest praktycznie niemożliwe.
Twórcy nie zapominają o nacisku na przedmioty, które mają się nieźle splatać z carami i mocami, dzięki czemu głębia zabawy ma wejść na jeszcze wyższy poziom, przy okazji serwując nam sporo satysfakcji.
Osoby, które miały okazję sprawdzić wersję demonstracyjną oraz przeprowadzić pewne rozmowy, z których można wysnuć wniosek, że tym razem tak zwane farmienie, ma się skupić bardziej na polowaniu specyficznych przedmiotów, niekiedy nie licząc tylko na większą ilość punktów ataku czy pancerza lub zdrowia.
Diablo IV nie ma jeszcze daty premiery. Gra ukaże się na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu